// یکشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

اعلام نام بازیگران اصلی سریال Mr. & Mrs. Smith

فیلم Mr. & Mrs. Smith، محصول سال ۲۰۰۵ میلادی که برد پیت و آنجلینا جولی به ترتیب در آن نقش‌های جان اسمیت و جین اسمیت را بازی می‌کردند، حالا توسط دو شخص دیگر ریبوت می‌شود.

سریال Mr. & Mrs. Smith در سال ۲۰۲۲ میلادی از شبکه‌ی آمازون پرایم پخش می‌شود. این سریال اثر دونالد گلاور، فیبی والر-بریج و فرانچسکا سولین خواهد بود؛ گلاور و والر-بریج نیز به ترتیب در این سریال نقش‌های جان اسمیت و جین اسمیت را بازی می‌کنند. همچنین از آن‌جایی که فیلم آقا و خانم اسمیت در اصل متعلق به New Regency بود، این استودیو هالیوودی هم در پروسه‌ی ساخت سریال آقا و خانم اسمیت نقش دارد.

فیلم اکشن کمدی آقا و خانم اسمیت با ۱۱۰ میلیون دلار بودجه ساخته شده و به فروش معرکه‌ی ۴۸۷.۳ میلیون دلاری رسید. البته که اصلی‌ترین دلیل دست یافتن این فیلم داگ لیمان به فروشی این‌چنین درخشان، محبوبیت بسیار زیاد آنجلینا جولی و برد پیت در سال ۲۰۰۵ میلادی است. حالا باید صبر کرد و دید که Mr. & Mrs. Smith فیبی والر-بریج و دونالد گلاور تا چه اندازه موفق می‌شود. این دو همکاری حرفه‌ای را به خاطر فیلم Solo: A Star Wars Story آغاز کردند.

در جهان تلویزیون، فیبی والر-بریج به خاطر سریال Fleabag شناخته می‌شود و دونالد گلاور هم که سریال Atlanta را دارد. اصلا فرانچسکا سولین که یکی از سازندگان اصلی سریال آقا و خانم اسمیت خواهد بود، همکاری خود با گلاور را در فصل جدید سریال آتلانتا شروع کرد؛ سریالی که گلاور به‌تازگی گفت فصل‌های سوم و چهارم آن بهترین نویسندگی در تاریخ تلویزیون را دارند و فقط شاید بعضی از قسمت‌های سریال سوپرانوها بتوانند به کیفیت آن‌ها نزدیک شوند.

نماینده‌ی اصلی شبکه راجع به این سریال متمرکز روی یک زوج جاسوس می‌گوید: «یک تیم رویایی داریم! دونالد و فیبی دو تن از بااستعدادترین سازندگان و بهترین بازیگرها در جهان هستند. به‌معنی واقعی کلمه برای ما و مخاطبان جهانی ما یک رویا بود که این دو قدرت طبیعی را وارد همکاری با یکدیگر کنیم تا یک تیم خلاق بسیار قوی را بسازیم. فیلم Mr. and Mrs. Smith بدون شک یک اثر عظیم است و نمی‌توانیم صبر کنیم تا ببینیم چگونه دونالد، فیبی و فرانچسکا با هم آقا و خانم اسمیت را متعلق به خود خواهند کرد. ما برای همکاری با آن‌ها هیجان‌زده هستیم؛ مخصوصا باتوجه‌به چندین و چند همکار معرکه‌ای که در استودیو New Regency داریم».

شما فیلم آقا و خانم اسمیت را دیده‌اید؟ چه‌قدر برای ریبوت شدن آن اثر توسط فیبی والر-بریج و دونالد گلاور هیجان‌زده هستید؟


منبع Flickering Myth
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده