نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲

Sonic the Hedgehog به پر فروش‌ترین فیلم اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی در آمریکا تبدیل شد

فیلم Sonic the Hedgehog موفق شد با شکستن رکورد فروش Detective Pikachu در آمریکای شمالی، به پر فروش‌ترین فیلم اقتباس شده از روی بازی‌های ویدیویی در این منطقه تبدیل شود.

از ماه گذشته اکران جهانی فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) با شکستن رکورد افتتاحیه اقتباس از بازی‌های ویدیویی آغاز شد و فروش خوب این فیلم که با نقدهای مثبت و منفی زیادی مواجه شده، نیز تا به امروز ادامه داشته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم لایو اکشن/انیمیشن رکورد دیگری را نیز شکسته است. طبق گزارش بروزرسانی شده از فروش فیلم، مجموع فروش فیلم Sonic the Hedgehog در آمریکای شمالی تا پایان روز یکشنبه این هفته به بیش از ۱۴۵.۷ میلیون دلار افزایش پیدا کرد تا ضمن عبور فروش این فیلم در این منطقه از فیلم Pokemon: Detective Pikachu (پوکمون: کارآگاه پیکاچو) با فروش ۱۴۴.۱ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹، به پر فروش‌ترین فیلم اقتباس شده از روی بازی‌های ویدیویی نیز تبدیل شود.

قابل انتظار است که اختلاف فروش فیلم سونیک با فیلم Detective Pikachu در بازار آمریکای شمالی به حدود ۱۰ میلیون دلار افزایش پیدا کند. همچنین مجموع فروش جهانی فیلم Sonic به بیش از ۳۰۶.۴ میلیون دلار شامل ۱۶۰ میلیون دلار در دیگر بازارهای جهانی، نیز افزایش پیدا کرد که با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در حال حاضر بعید به‌نظر می‌رسد که این فیلم بتواند رکورد فروش جهانی اقتباس از بازی‌های ویدیویی را بشکند. بودجه ساخت فیلم سونیک تنها ۸۵ میلیون دلار بوده است. جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، بن شوارتز در نقش سونیک، جیم کری در نقش دکتر اگمن (رباتنیک)، تیکا سامپتر، آدام پالی، دبس هاوارد، نیال مک‌دوناف و ناتاشا روتول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Sonic the Hedgehog حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. 

وظیفه کارگردانی فیلم Sonic بر عهده جف فاولر بوده است. اگرچه هنوز خبری از ساخت دنباله فیلم سونیک نیست و شاید برای صحبت در مورد آن نیز کمی زود به‌نظر برسد، اما با توجه به صحنه‌های پس از پایان فیلم و همچنین موفقیت تجاری آن، قابل انتظار است که به‌زودی خبرهایی در رابطه با ساخت دنباله فیلم Sonic the Hedgehog شنیده و منتشر شود.


منبع Cinemablend
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده