نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۰

اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم Thor: Love and Thunder احتمالا سیاره گور سلاخ خدایان را نشان می‌دهد

به‌تازگی تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder منتشر شده که ظاهرا حضور سیاره محل تولد گور سلاخ خدایان را در فیلم تایید می‌کند.

کریس همسورث، بازیگر نقش ثور به‌تازگی اعلام کرده که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder (تور: لاو و تاندر) طی این هفته آغاز خواهد شد. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا در طول اتفاقات این فیلم قرار است شاهد حضور سیاره محل تولد شخصیت شرور و منفی فیلم Thor 4 باشیم. به‌تازگی تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم Thor منتشر شده است که در این تصاویر شاهد سازه‌های بزرگ و گسترده‌ای هستیم که گفته می‌شود این سازه‌ها درواقع بخشی از سیاره محل تولد و زندگی شخصیت شرور و منفی گور سلاخ خدایان (Gorr the God Butcher) است که احتمالا شاهد منشا این شخصیت در فیلم Thor: Love and Thunder نیز خواهیم بود:

این سازه در پارک سنتنیال در نزدیکی شهر سیدنی ایجاد شده است. کریستین بیل نقش گور سلاح خدایان را در بر عهده دارد. انتظار می‌رود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder طی این هفته به‌صورت رسمی آغاز شود. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok را بر عهده داشته بود. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک خواهد کرد. 

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران شود. کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، جیمی الکساندر و تایکا وایتیتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor 4 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین گفته می‌شود که مت دیمون که پیش از این شاهد حضور کوتاهش در فیلم Thor: Ragnarok در نقش لوکی تقلبی بودیم، نیز احتمالا در فیلم Thor: Love and Thunder حضور خواهد داشت.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده