نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۵

حضور سومین رابین دنیای کمیک در فصل سوم سریال Titans

در فصل سوم سریال Titans قرار است شاهد حضور تیم دریک، سومین رابین دنیای کمیک DC باشیم و بازیگر آن نیز مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فصل سوم سریال Titans (تایتان‌ها) تایید و اعلام شده است. در فصل سوم این سریال ابرقهرمانی قرار است شاهد حضور تیم دریک باشیم که در دنیای کمیک سومین شخصیت رابین است و جی لیکورگو، بازیگر تازه‌کار که سابقه حضور در یک قسمت از سریال I May Destroy You را در کارنامه دارد، نقش تیم دریک را در فصل سوم سریال Titans بر عهده دارد. لیکورگو در نقش اراذل و اوباش در فیلم The Batman به کارگردانی مت ریوز نیز حضور داشته است.

جی لیکورگو

شخصیت تیم دریک به‌عنوان یک بچه خیابانی توصیف شده که توانسته در دشوارترین و خشن‌ترین خیابان‌های شهر بزرگ شود؛ بدون آنکه اعتقادش در مورد ابرقهرمان‌ها را از دست بدهد. او هوش و ذکاوت تقریبا بالایی را دارد و همچنین دارای ویژگی یک کارآگاهی ذاتی با درک جزئیات بسیار بالاتر و فراتر از هم سن و سال‌های خود است. طرفداران کمیک بتمن به خوبی با او آشنایی دارند که او سومین رابین دنیای کمیک است و با شوالیه تاریکی در مبارزه با جرم و جنایت همکاری می‌کرد. پیش از این شاهد تایید حضور ساوانا ولچ در نقش باربارا گوردون در فصل سوم سریال Titans بودیم.

برنتون توایتز، آنا دیوپ، تیگن کرافت، رایان پاتر، کارن والترز آلن ریچسون، مینکا کلی، کانر لزلی و دماریس لوئیس، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Titans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در فصل سوم این سریال شاهد حضور رد هود و اسکرکرو نیز خواهیم بود که والترز نقش رد هود را در فصل سوم این سریال بر عهده دارد، اما بازیگر اسکرکرو در سریال تایتان‌ها هنوز مشخص نشده است. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال Titans نیز به پایان رسیده است که انتظار می‌رود در طول سال ۲۰۲۱ از شبکه HBO Max پخش شود. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده