// چهار شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۰

پنج روز تاخیر در تاریخ پخش فیلم Godzilla vs. Kong

با اینکه تاریخ اکران بین‌المللی فیلم Godzilla vs. Kong عوض نشده است، برادران وارنر تاریخ پخش آن در شبکه HBO Max و سینماهای کشور آمریکا را با کمتر از یک هفته تأخیر مواجه کرد.

کینگ کونگ، موجودی که تعداد عجایب دنیا را به عدد هشت رساند و گودزیلا، پادشاه هیولاها به‌زودی به نبرد با هم می‌پردازد. مجموعه سینمایی MonsterVerse به شرکت لجندری تعلق دارد و استودیوهای برادران وارنر پخش‌کننده‌ی فیلم‌های آن هستند. از سال ۲۰۱۴ میلادی و با اکران فیلم Godzilla آغاز شد. همه هم می‌دانستند که رویداد بسیار بزرگ این دنیای سینمایی مرتبط با نبرد کینگ کونگ و گودزیلا خواهد بود. به همین خاطر فیلم Kong: Skull Island و فیلم Godzilla: King of the Monsters به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ به معرفی کینگ کونگ و گودزیلا جدید سینما پرداختند؛ تا دیگر با سکانس پس از تیتراژ فیلم آخر، مردم را کاملا مهیای نبرد آن دو کنند.

فیلم Godzilla vs. Kong در تاریخ ۲۶ مارچ (۶ فروردین) وارد اکران بین‌المللی (خارج از آمریکا) می‌شود. در تاریخ ۳۱ مارچ (۱۱ فروردین) نیز اثر مورد بحث قدم به سینماهای آمریکا و شبکه HBO Max می‌گذارد. درحالی‌که پیش‌تر قرار بود تاریخ اکران فیلم در آمریکا و شبکه HBO Max نیز همان ۲۶ مارچ باشد. به همین خاطر بسیاری از طرفداران حدس می‌زنند که برادران وارنر قصد پخش فیلم Zack Snyder's Justice League از شبکه آنلاین/استریم‌محور HBO Max در تاریخی بین ۱۸ تا ۲۵ مارچ (۲۸ اسفند تا ۵ فروردین) را دارد؛ اثری ۴ ساعتی که بالاخره سال‌ها صبر طرفداران زک اسنایدر را به پایان می‌رساند و انتظار داریم که تریلر جدید آن طی روزهای آتی پخش بشود.

راستی برادران وارنر همزمان با پنج روز عقب انداختن زمان پخش فیلم Godzilla vs. Kong، بالاخره تاریخ اکران فیلم ترسناک Malignant به کارگردانی جیمز وان را هم اعلام کرد. فیلم Malignant در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) پخش می‌شود و برادران وارنر آن را اثری بسیار تعلیق‌زا و دلهره‌آور می‌داند. این استودیو هنوز تاریخ اکران جدید فیلم Those Who Wish Me Dead، فیلم Reminiscence و فیلم Black Adam را اعلام نکرده است تا آثار نام‌برده فعلا در حالت «تاخیرخورده تا اطلاع ثانوی» باقی بمانند.

شرکت لجندری برای آن که از وارنر به خاطر تصمیم به پخش فیلم Godzilla vs. Kong به‌صورت همزمان در سینماها و شبکه HBO Max شکایت نکند، این استودیو را مجبور به پرداخت ۲۵۰ میلیون دلار کرد. پس وارنر انتظارات مالی فراوانی از این فیلم هیولایی دارد؛ فیلمی که شاید مکاگودزیلا هم در آن حضور داشته باشد. وظیفه‌ی کارگردانی فیلم برعهده‌ی آدام وینگارد بوده است. میلی بابی براون، الکساندر اسکارشگرد، ایزا گونزالس، ربکا هال و برایان تایری هنری در گروه بازیگران فیلم Godzilla vs. Kong حضور دارند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده