نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۰

مدت زمان انیمه The Witcher از شبکه نتفلیکس مشخص شد

به‌نظر می‌رسد که نتفلیکس به‌طور اتفاقی مدت زمان انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf را فاش کرده باشد.

هنوز زمان پخش انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf مشخص نشده است، اما سرویس استریم نتفلیکس اخیرا صفحه اختصاصی این انیمه را ایجاد کرده و از این طریق اطلاعات جالب توجهی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. برخلاف سریال لایو اکشن ویچر که روی ماجراجویی‌ها گرالت از ریویا می‌پردازد، انیمه ویچر روی منشا و گذشته وزمیر، استاد و مشاور گرالت تمرکز می‌کند. صدای این شخصیت اولین‌بار در اپیزود پایانی فصل اول سریال The Witcher شنیده شد که تئو جیمز، بازیگر فیلم Divergent صداپیشگی وزمیر را در این قسمت بر عهده داشت.

براساس اطلاعات درج شده در این صفحه، مدت زمان انیمه ویچر قرار است ۱ ساعت و ۲۱ دقیقه باشد. Nightmare of the Wolf درحال حاضر برای پخش در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده و هنوز اطلاعات بیشتری درباره زمان دقیق پخش آن در دست نیست. احتمالاً آغاز پخش این انیمه مستقیماً با پایان فیلم‌برداری فصل دوم سریال ویچر در ارتباط باشد. پیش از این گفته شد که انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf به‌نوعی به‌عنوان یک پل ارتباطی میان فاصله‌ی فصل اول و دوم سریال The Witcher عمل کرده و در این مدت نظر هواداران را به سمت خود جلب خواهد کرد.

پوستر انیمه The Witcher

فرایند تولید فصل دوم سریال The Witcher به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و مصدومیت هنری کویل، بازیگر گرالت چند بار با توقف روبه‌رو شده است. اما با شروع سال ۲۰۲۱ کویل به تولید فصل دوم سریال بازگشته است. انتظار می‌رود فصل دوم سریال The Witcher در اواخر سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، کیم بودنیا، کریستوفر هیویو، بزل آیدنبنز، عایشه فابین راس، مسیا سیمسون، اگنس بیورن، پاول بالیون و یاسین عطور، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فصل دوم سریال ویچر تایید و اعلام شده است.

نتفلیکس علاوه‌بر سریال ویچر و انیمه کابوس گرگ، یک مجموعه لایو اکشن و پیش درآمد با نام The Witcher: Blood Origin را نیز در دست ساخت دارد. داستان این سریال ۱۲۰۰ سال قبل از دوران گرالت بازگو شده و به خلق اولین ویچرها خواهد پرداخت.

همچنین اگر دوست دارید تا کمی بیشتر در دنیای ویچر سرک بکشید، شما می‌توانید به تجربه‌ی بازی The Witcher 3: Wild Hunt در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر بپردازید.


منبع animemojo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده