نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf روی گذشته وزمیر تمرکز دارد

شبکه‌ی نتفلیکس تایید کرد که انیمیشن سینمایی The Witcher: Nightmare of the Wolf داستان وزمیر را پیش از آن که به استاد گرالت تبدیل شود، روایت می‌کند.

مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ سینما و تلویزیون، شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) جزئیات بیشتری را از انیمیشن ویچر: کابوسِ گرگ (The Witcher: Nightmare of The Wolf) به اشتراک گذاشت و تایید کرد که وزمیر شخصیت اصلی آن خواهد بود. این شبکه خلاصه‌ی داستان «کابوسِ گرگ» را منتشر کرده است که نشان می‌دهد این انیمیشن روی گذشته‌ی وزمیر تمرکز دارد که استادِ گرالت بوده است و حکم پدر را برایش دارد. در خلاصه‌ی داستان این انیمیشن آمده است:

وزمیر مدت‌ها قبل از تعلیمِ گرالت و پس از اینکه با درخواست «قانونِ سوپرایز» از سوی دگلانِ اسرارآمیز مواجه می‌شود، ماجراجویی خود را به‌عنوانِ یک ویچر آغاز می‌کند.

در قسمت پایانی فصل اول سریال ویچر (The Witcher) به وزمیر جوان اشاره شده بود و در آن اپیزود گرالت صدایی را به خاطر آورد که می‌گفت: «منتظرت بودم» و سپس گرالت با به زبان آوردن نامِ وزمیر به آن واکنش نشان داد. تئو جیمز، بازیگر فیلم سنت‌شکن (Divergent) صداپیشگی شخصیت وزمیر جوان را در لحظات پایانی فصل اولِ سریال بر عهده داشت و بعید نیست که وظیفه‌ی صداپیشگی این کاراکتر در انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf نیز به او محول شود، ولی بااین‌حال این مورد تا به این لحظه تایید نشده است.

The Witcher

نتفلیکس پیش‌ازاین تایید کرد که انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf توسط لورن اشمیت هیسریچ و بو دِمایو، نویسندگان سریال The Witcher و استودیوی نام‌آشنای میر (Studio Mir)، سازنده‌ی انیمیشن‌های افسانه‌ی کورا (The Legend of Korra) و ولتران: مدافعانِ افسانه‌ای (Voltron: Legendary Defender) ساخته می‌شود. انیمیشن «کابوسِ گرگ» پیش از بازگشت گرالت، ینیفر و سیری در سال ۲۰۲۱ با فصل دوم سریال The Witcher منتشر می‌شود.

درحال‌حاضر نخستین فصل سریال The Witcher در شبکه‌ی نتفلیکس قابل تماشا است. همچنین اگر دوست دارید تا کمی بیشتر در دنیای ویچر سرک بکشید، شما می‌توانید به تجربه‌ی بازی The Witcher 3: Wild Hunt در پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و کامپیوتر بپردازید. شما می‌توانید نقد فصل اول سریال The Witcher را از «اینجا» مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده