نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۵

رکوردشکنی انیمیشن Soul با عبور از سریال آفیس

انیمیشن Soul توانست در هفته کریسمس با رکوردشکنی و با پشت سر گذاشتن سریال The Office، به پر بیننده‌ترین برنامه آخرین هفته سال ۲۰۲۰ تبدیل شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن Soul (روح) به یک رکوردشکنی در آخرین هفته سال ۲۰۲۰ دست زده است. گروه نیلسن که آمار میزان استقبال مردم از فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سرویس‌های استریم تماشا می‌شود را اعلام می‌کند، به‌تازگی آمار آخرین هفته سال ۲۰۲۰ که از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ دسامبر (۱ تا ۷ دی) را شامل می‌شود منتشر کرده که در آن انیمیشن Soul توانست با بیش از ۱.۶ میلیارد دقیقه تماشا به پر بیننده‌ترین برنامه هفته کریسمس تبدیل شود. جدیدترین انیمیشن پیکسار که با تحسین منتقدان هم مواجه شده، درواقع در تاریخ ۲۵ دسامبر (۵ دی) از دیزنی پلاس منتشر شد و تنها در طول سه روز توانسته با این استقبال گسترده و فوق‌العاده مواجه شود.

در رتبه دوم سریال The Office با بیش از ۱.۴ میلیارد دقیقه تماشا قرار دارد که تنها تا آخرین روز سال ۲۰۲۰ روی نتفلیکس قرار داشت و از این به بعد طرفداران سریال آفیس تنها می‌توانند ازطریق شبکه پیکاک این سریال کمدی را تماشا کنند. دیزنی پلاس با اینکه سرویس نوپایی است، اما حضور خوبی در فهرست دارد و سریال The Mandalorian به‌لطف فصل دومش که پخش آن در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر) به پایان رسید، با بیش از یک میلیارد دقیقه تماشا در رتبه پنجم قرار گرفته است.

سریال Bridgerton، سریال اورجینال موفق و جدید نتفلیکس که اخیرا برای فصل دوم تمدید شده، توانسته با بیش از ۱.۲ میلیارد دقیقه تماشا در رتبه سوم قرار بگیرد. فیلم The Midnight Sky به کارگردانی جرج کلونی نیز با بیش از ۱.۱ میلیارد دقیقه تماشا در رتبه چهارم قرار گرفته است و درواقع به جز دو اثر، مابقی برنامه‌ها از سرویس استریم نتفلیکس هستند که در ادامه می‌توانید این فهرست را مشاهده کنید:

انیمیشن Soul با رکوردشکنی در صدر فهرست پر بیننده ترین برنامه های هفته کریسمس

مقاله مرتبط

البته شاید از غیبت فیلم Wonder Woman 1984 که در این ایام از HBO Max منتشر شد، تعجب کنید. بااین‌حال، نیلسن در حال حاضر آمار بینندگان سه سرویس استریم HBO Max، اپل تی‌وی پلاس و پیکاک را محاسبه نمی‌کند و تنها این آمار شامل آمازون پرایم، دیزنی پلاس، هولو و نتفلیکس می‌شود. در خبری دیگر، پیت داکتر، کارگردان انیمیشن روح در یک مصاحبه تایید کرد که آن‌ها چندین پایان متفاوت را برای انیمیشن Soul در نظر گرفته بودند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده