نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

اولین تصاویر از ظاهر رد هود در فصل سوم سریال Titans منتشر شد

پس از اینکه مشخص شد جیسون تاد در فصل سوم سریال Titans قرار است به رد هود تبدیل شود، حالا تصاویری از ظاهر این شخصیت منتشر شده است.

ماه شهریور امسال در رویداد دیجیتالی DC FanDome بود که مشخص شد در فصل سوم سریال Titans (تایتان‌ها) قرار است شاهد حضور سه شخصیت باربارا گوردون، رد هود و اسکرکرو باشیم. همچنین در ادامه مشخص شد که فصل سوم این سریال قرار است از شبکه DC Universe که دیگر تمرکز آن روی کمیک‌های دیجیتالی خواهد بود، به شبکه HBO Max منتقل شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از ظاهر شخصیت رد هود در فصل سوم سریال تایتان‌ها منتشر شده است. به‌تازگی دو کانسپت آرت از فصل سوم سریال Titans منتشر شده است که تمرکز آن روی ظاهر شخصیت جیسون تاد است که اکنون دیگر قرار نیست رابین باشد و در فصل سوم قرار است لباس رد هود را بر تن کند و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

رد هود در فصل سوم سریال Titans

رد هود با دو سلاح در دست در فصل سوم سریال Titans

مانند دو فصل گذشته، کارن والترز برای بازی در نقش جیسون تاد (رد هود) در فصل سوم سریال Titans باز خواهد گشت که از مدتی پیش مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم این سریال از دنیای دی سی آغاز شده است. بااین‌حال، هنوز بازیگر نقش باربارا گوردون یا اسکرکرو در فصل سوم سریال Titans مشخص نشده است. دو فصل اول سریال تایتان‌ها قرار است از تاریخ ۱ نوامبر (۱۱ آبان) به سرویس استریم HBO Max اضافه شوند. انتظار می‌رود در فصل سوم این سریال علاوه‌بر والترز، شاهد بازگشت برنتون توایتز، آنا دیوپ، تیگن کرافت، رایان پاتر، آلن ریچسون، مینکا کلی، کانر لزلی و دماریس لوئیس نیز باشیم.

در فصل دوم دیدیم که جیسون تا آستانه کشته شدن پیش رفت، اما درنهایت نجات داده شد و در پایان فصل دوم به وظیفه اصلی خود که همراهی و کمک کردن به بتمن برای مبارزه با جرم و جنایت بود، بازگشت. همچنین در دنیای سریال باربارا گوردون دیگر بت‌گرل نیست و در عوض جانشین پدرش به‌عنوان کمیسر GCPD شده است. او همچنین ظاهرا روابط خیلی خوبی با دیک گریسون ندارد و همچنین او از ملاقات دوباره با دیک گریسون و حضور گروه تایتان‌ها که قرار است مشکلاتی را در گاتهام ایجاد کنند، در شهر خوشحال نیست. اسکرکرو نیز قرار است یکی از شخصیت‌های منفی فصل سوم باشد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده