نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۹

فیلمبرداری فیلم Extraction 2 از پاییز ۲۰۲۱ آغاز می‌شود

سم هارگریو در گفت‌وگو با کولایدر اعلام کرد که اگر ویروس کرونا مانعی ایجاد نکند، فیلم‌برداری فیلم Extraction 2 از پاییز سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.

فیلم Extraction 2 (استخراج ۲) در دست تولید قرار دارد و فیلم‌برداری آن برای آغاز در اواخر سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. دنباله‌ی فیلم Extraction (استخراج) باری دیگر کریس همسورث را در نقش تایلر ریک، یک مزدور بازار سیاه قرار می‌دهد که در قسمت اول وظیفه‌ی حفاظت از پسر یک سرکرده‌ی تبه‌کار بین‌المللی را برعهده داشت. سرنوشت ریک در در پایان فیلم «استخراج» نامعلوم ماند، اما با درنظرگرفتن بازگشت کریس همسورث برای نقش‌آفرینی در دنباله‌ی آن می‌توان حدس زد که اوضاع خیلی هم بد پیش نرفته است. سم هارگریو نیز که بیشتر برای بدلکاری در تعدادی از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود، دوباره برای کارگردانی دنباله‌ی مورد بحث باز می‌گردد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فیلم‌برداری فیلم Extraction 2 قرار است از پاییز سال ۲۰۲۱ آغاز شود، اما همچنان منوط به این است که ویروس کرونا مانع انجام این کار نشود. سم هارگریو اخیراً در گفت‌وگو با کولایدر اظهار داشت: «ما رو به جلو حرکت می‌کنیم؛ همان‌طور که فیلم‌برداری را از پاییز آغاز می‌کنیم. جو روسو هنوز روی نهایی‌سازی فیلم‌نامه‌ کار می‌کند. همه‌ی ما هیجان زیادی برای خواندن آن داریم. من نسخه‌های متفاوتی از فیلم‌نامه را مطالعه کرده‌ام، اما همچنان برای خواندن فیلم‌نامه‌ای که او تحویل می‌دهد، هیجان‌زده‌ام. همه‌ی ما مشتاقانه منتظر بازگشت به روال عادی هستیم و امیدواریم که یک ماجراجویی پُرتحرک دیگر از دنیای استخراج را تحویل مخاطبان دهیم.»

کریس همسورث (بازیگر فیلم Thor: Ragnarok) در نقش تایلر ریک، دیوید هاربر (بازیگر سریال Stranger Things و فیلم Black Widow) در نقش گاسپار، گلشیفته فراهانی (بازیگر فیلم Paterson) در نقش نیک، راندیپ هودا (بازیگر فیلم Cocktail) در نقش ساجو، پانکاج تریپاتی (بازیگر فیلم Newton) در نقش ماهاجان و رودراکش جیزوال در نقش اوی از بازیگرانی بودند که در فیلم Extraction به ایفای نقش پرداختند. این فیلم که به پُربیننده‌ترین فیلم اورجینال تاریخ شبکه‌ی نتفلیکس تبدیل شد، با اقتباس از یک رمان گرافیکی با نام Ciudad (سیوداد) ساخته شده است که جو روسو به‌همراه اندی پارکس آن را به رشته‌ی تحریر درآوردند و فرناندو لئون گونزالس تصویرگری آن را برعهده داشت.

مقاله‌ مرتبط:

همچنین این احتمال وجود دارد که یک دنیای سینمایی کامل از «استخراج» در دستور کار قرار داشته باشد؛ زیرا سال گذشته جو روسو، نویسنده و تهیه‌کننده‌ی فیلم در یک مصاحبه‌ی جداگانه با کولایدر اعلام کرد: «ما مشغول توسعه‌ی جهانی از فیلم‌ها هستیم که می‌تواند به بررسی برخی از کاراکترهای دیگر فیلم نخست و برخی از کاراکترهای تازه بپردازد و تعامل تاریخی بیشتری را بین آن‌ها برقرار سازد.» حوادث فیلم Extraction در دنیای تبه‌کاری قاچاقچیان انسان و دلال‌های اسلحه جریان داشت و ماجراهای پسر جوانی را دنبال می‌کرد که در نزاع بین اربابان بدنام مواد مخدر گروگان گرفته می‌شود. پس از اینکه این پسر جوان در یکی از غیرقابل نفوذترین شهرهای جهان زندانی می‌شود، گروه نجاتش از مزدوری بسیار ماهر و باتجربه با نام تایلر ریک کمک می‌گیرد. اما ریک مردی افسرده و ناامید است که چیزی برای از دست دادن ندارد و آرزوی مرگی که در خود پرورانده است، انجام مأموریت مرگبار پیش‌رو را تقریباً غیرممکن می‌کند.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده