نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

دنباله فیلم Extraction در دست ساخت است

پس از شروع بسیار موفق فیلم Extraction، حال نتفلیکس در همکاری دوباره با برادران روسو در حال ساخت دنباله این فیلم است.

مقاله مرتبط

اوایل این ماه بود که فیلم Extraction (استخراج) بازی کریس همسورث، از شبکه نت‌ فلیکس منتشر شد و با اینکه نقدهای متوسط و مثبت زیادی را دریافت کرده، اما توانسته نظر بسیاری از طرفداران فیلم‌های اکشن را جلب کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله این فیلم اکشن در دست ساخت است. هالیوودریپورتر تایید کرد که جو روسو که وظیفه نوشتن قسمت اول فیلم استخراج را بر عهده داشته بود، با نتفلیکس برای نوشتن فیلمنامه قسمت دوم این فیلم اکشن به توافق رسیده و قرارداد همکاری امضا کرده است. همچنین جو روسو به‌همراه برادرش، آنتونی روسو به‌عنوان تهیه‌کننده در دنباله فیلم Extraction باز خواهند گشت و شرکت AGBO که به این دو برادر تعلق دارد، وظیفه ساخت فیلم Extraction 2 را بر عهده خواهد داشت. 

فیلم Extraction

شبکه Netflix به‌تازگی اعلام کرد که حدود ۹۰ میلیون حساب کاربری این سرویس استریم به تماشای فیلم Extraction در ۴ هفته اول انتشار آن خواهند پرداخت که در واقع بزرگ‌ترین افتتاحیه تاریخ فیلم‌های نتفلیکس تا به امروز لقب خواهد گرفت. این آمار براساس کسانی است که حداقل دو دقیقه از یک فیلم را تماشا کرده باشند. همچنین انتظار می‌رود که سم هارگریو، کارگردان قسمت اول برای کارگردانی دنباله فیلم Extraction نیز بازگردد. بااین‌حال، کریس همسورث هنوز قراردادی برای حضور در فیلم Extraction 2 ندارد، اما پیش‌بینی می‌شود که شاهد بازگشت وی برای بازی در نقش تایلر ریک در این فیلم باشیم. 

جو روسو اولین پیش نویس فیلمنامه فیلم Extraction را در سال ۲۰۱۴ براساس رمان گرافیکی Ciudad نوشته بود. این فیلم داستان یک مزدور استرالیایی به‌نام تایلر ریک را دنبال می‌کند که ماموریتی دریافت کرده تا یک پسر بچه ۱۴ ساله ربوده شده را از شهر داکا نجات دهد. کریس همسورث، دیوید هاربر، رودرکش جیسول، درک لوک، مانوج باجپایی، راندیپ هودا، پانکاج تریپاتی، مارک دوناتو، فی مسترسون، پراشانت نارايانان، سهیل نایر، جی علی، گتانجالی تاپا و میر ساروار، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Extraction حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده