نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۷

شورانر جدید سریال Gotham PD، اسپین‌آف فیلم بتمن مشخص شد

جو بارتون، سازنده سریال Giri/Haji به‌عنوان شورانر جدید سریال Gotham PD، اسپین‌آف فیلم بتمن که قرار است از HBO Max منتشر شود، انتخاب شده است.

ماه آبان امسال بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ترنس وینتر، سازنده سریال Gotham PD (گاتهام پی‌دی) از این پروژه جدا شده است و حالا تیم سازنده به‌دنبال استخدام فرد دیگری هستند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شورانر جدید اسپین‌آف فیلم بتمن مشخص شده است. جو بارتون، سازنده سریال Giri/Haji به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده جایگزین وینتر در سریال Gotham PD شده است و پس از دو ماه ساخت این پروژه دوباره از سر گرفته شده است. مت ریوز، کارگردان فیلم The Batman به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد.

جو بارتون

تمرکز سریال Gotham PD که نام آن هنوز نهایی نشده، روی اداره پلیس شهر گاتهام خواهد بود و اتفاقات آن در دنیای فیلم بتمن جریان دارد که به‌عنوان سال اول توصیف شده و بتمن کارش را به‌عنوان یک ویجیلنتی نقابدار آغاز می‌کند و همچنین اتفاقات فیلم The Batman به‌عنوان سال دوم توصیف شده است که این موضوع نشان می‌دهد سریال گاتهام درواقع یک پیش درآمد برای اتفاقات فیلم بتمن است. همچنین در این سریال، اداره شهر پلیس گاتهام فاسد شده است و این سریال قرار است روی این موضوع تمرکز کند که فساد شهر گاتهام به سال‌ها پیش از اتفاقات فیلم و سریال باز می‌گردد.

علاوه‌براین، اتفاقات سریال Gotham PD از نگاه یک پلیس فاسد روایت خواهد شد و طبق گفته ریوز، داستان سریال درواقع داستان نبرد این پلیس برای روحش است. علاوه‌بر سریال Giri/Haji، بارتون طی سال‌های گذشته به‌عنوان نویسنده در سریال‌های دیگری چون سریال Our World War، سریال Humans و سریال Troy: Fall of a City نیز حضور داشته است. رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو، بری کیوگن و جیمی لاوسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. همچنین سریال Gotham PD نیز قرار است در تاریخ نامشخصی از HBO Max منتشر شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده