// چهار شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰

شورانر سریال اسپین-آف فیلم The Batman از پروژه جدا شد

ترنس وینتر خوش‌سابقه که شنیدن نام او خیلی‌ها را برای فیلم The Batman و سریال اسپین-آف آن هیجان‌زده کرده بود، به خاطر اختلاف نظر با تهیه‌کنندگان از این اثر جدا شد.

نویسنده‌ی فیلم The Wolf of Wall Street، خالق سریال Boardwalk Empire و یکی از اصلی‌ترین افرادی که شرایط لازم برای موفقیت سریال The Sopranos را فراهم آورد، هنرمند کوچکی نیست. ترنس وینتر نامی پراعتبار دارد که باعث شد بسیاری از مخاطبان برای یک سریال اسپین-آف از فیلمی در حال ساخت، هیجان‌زده شوند. او قرار بود شورانر و نویسنده‌ی اصلی سریالی باشد که در شبکه HBO Max پخش خواهد شد و به پلیس‌های شهر گاتهام می‌پردازد. ولی اکنون شوربختانه ترنس وینتر به‌صورت کامل از تیم ساخت این سریال جدا شده است؛ سریالی که در جهان فیلم The Batman جدید جریان دارد.

هالیوود ریپورتر گزارش داد که چشم‌انداز و جنس درام نوشته‌شده توسط او برای سریال، توسط تهیه‌کنندگان و مت ریوز پس زده شد. به همین خاطر ترنس وینتر استعفا داد و اکنون شبکه HBO Max می‌خواهد به سرعت یک شورانر و نویسنده‌ی جدید برای این سریال اسپین-آف پیدا کند. موضوع وقتی عجیب‌تر به نظر می‌رسد که بدانید همین چند ماه قبل، مت ریوز همکاری با ترنس وینتر را «تحقق باورنکردنی یک رویا شگفت‌انگیز» نامید! او گفت هیچ‌کس نمی‌تواند مثل ترنس وینتر با قدرت به نوشتن یک سریال عمیق راجع به جهان خلافکاری و فساد بپردازد. حالا دیگر آن سریال از قدرت ترنس وینتر بهره نمی‌برد.

داستان سریال اسپین-آف The Batman در یک سال قبل از داستان خود فیلم جریان دارد. اکنون این سریال نه سازنده‌ای دارد و نه مشخص است که دقیقا در چه زمانی پخش می‌شود. فیلم The Batman نیز چند هفته‌ی قبل با پذیرش یک تأخیر سنگین، تاریخ اکران خود را عوض کرد. این اثر ابرقهرمانی در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) به روی پرده‌های نقره‌ای خواهد رفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده