نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۰

ری فیشر به خبر حذف شخصیت سایبورگ از فیلم The Flash واکنش نشان داد

بعد از اینکه وبسایت The Wrap در خبری به حذف شخصیت سایبورگ با بازی ری فیشر از فیلم جدید The Flash پرداخت، این بازیگر توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرده است.

اخیراً براساس گزارش The Wrap، برخی از اینسایدرهای مطلع از پروژه فیلم The Flash ادعا کردند که نقش کاراکتر سایبورگ (Cyborg) با بازی ری فیشر به‌طور کلی از فیلمنامه این اثر حذف شده و این بدین معنی است که حضور این شخصیت در داستان فیلم منتفی شده و هیچ برنامه‌ای برای جایگزین کردن فیشر با یک بازیگر دیگر وجود ندارد. این درحالی است که از سال ۲۰۱۶ صحبت‌هایی مبنی بر حضور شخصیت سایبورگ در پروژه سینمایی فلش به گوش می‌رسید.

این خبر بلافاصله بعد از اظهارات تند ری فیشر، بازیگر نقش سایبورگ درباره عدم همکاری با هیچ پروژه‌ای که با والتر هامدا رئیس شرکت DC Films در ارتباط است، منتشر می‌شود. فیشر در توییت خود در اینباره می‌نویسد:

«والتر هامادا یکی از خطرناک‌ترین شرکایی است که با او همکاری کردم. اظهارات دروغ او با هدف تضعیف واقعیت‌هایی مرتبط با تحقیقات «Justice League» بوده است. من از حالا به بعد در هیچ یک از پروژه‌های مرتبط با او شرکت نخواهم کرد.»

شخصیت سایبورگ با بازی Ray Fisher

یک هفته بعد از این اظهارات، خبر تمدید قرارداد همکاری هامدا با DC منتشر شده و حالا او همچنان تا سال ۲۰۲۳ مسئولیت ریاست استودیو را برعهده خواهد داشت. حالا فیشر بلافاصله بعد از انتشار این خبر، گزارش TheWrap را نادرست و بی‌اعتبار توصیف کرده و اعلام می‌کند که «علناً از هیچ کاری کناره‌گیری نکرده است.» او بعد از این توجهات را به سمت استودیو هدایت کرده و می‌نویسد:

«اگر شرکت برادران وارنر تصمیم به حذف من از فیلم The Flash گرفته باشد، حتماً والتر هامدا در تحقیقات پروژه Justice League دستکاری کرده است. این موضوع به آن‌ها مربوط می‌شود.»

او در ادامه توضیح داده که:

«شرکت برادران وارنر از زمانی‌که هامدا و افرادش نتوانستند ادعای به حق من و تحقیقات پروژه جاستیس لیگ را دفن کنند، در به‌دست گرفتن کنترل اوضاع به مشکل برخورده است. حقیقت این است که تحقیقات پروژه Justice League منجر به جدایی وارنرمدیا و وابستگان آن از جاس ویدون شده است. جف جانز از این به بعد روند را دنبال خواهد کرد. اگر والتر هامدا راه قانونی خود را دنبال می‌کرد، هیچ یک از این موارد اتفاق نمی‌افتاد و این چرخه سؤ استفاده نیز به پایان می‌رسید.»

«من و افراد تیمم همچنان در مورد این قضیه با وارنرمدیا درحال گفت‌وگو هستیم و چه با فلش و چه بدون آن تا انتهای این مسئله پیش خواهیم رفت. درضمن جا دارد در اینجا از حمایت‌های مستمر شما نیز تشکر کنم.»

Ray Fisher بازیگر آمریکایی

بلافاصله بعد از انتشار این توییت، نشریه ورایتی گزارش داده که منابع متعددی به مشاجره و انکار جدایی جف جانز از وارنرمدیا بعد از تحقیقات Justice League پرداخته‌اند. براساس ادعای سه مورد از این منابع، این شرکت همچنان به همکاری خود با جانز ادامه می‌دهد. جف جانز در پروژه Stargirl شبکه The CW و چند پروژه دیگر DC فعالیت می‌کند.

هامادا بعد از متهم شدن توسط فیشر در کانون توجهات رسانه‌ها قرار گرفت. فیشر ادعا می‌کند که هامادا به همراه جف جانز و جان برگ، معاونین خود در شرکت DC Films بعد از جدایی زک اسنایدر از پروژه Justice League در سال ۲۰۱۷ و واگذاری مسئولیت کارگردانی فیلم‌برداری دوباره آن به جاس ویدون، عمداً اقدام به ایجاد یک محیط کار پرفشار و پراسترس کرده است. هامادا در زمان فیلم‌برداری این اثر، مسئولیت ریاست DC Films را عهده‌دار نشده بود.

شرکت WarnerMedia اخیراً خبر پایان تحقیقات انجام شده به منظور بررسی تخلفات پروژه ساخت Justice League را تأیید کرده است. بعد از آن هم اعلام شد که یک سری «اقدامات مقتضی» برای رسیدگی به شکایت‌های فیشر انجام گرفته است. هرچند هنوز مشخص نیست که منظور از «اقدامات مقتضی» دقیقاً چه چیزی بود و اینکه آیا ادعای فیشر نهایتاً اثبات شده یا خیر. البته فیشر در توییتر اعلام کرده که یک سری از این موارد انجام شده و سایر موارد نیز هنوز در مراحل پیگیری قرار دارند.

سایبورگ در فیلم The Flash

باوجود اینکه حالا می‌دانیم کاراکتر سایورگ (ویکتور استون) احتمالاً در فیلم The Flash حضور نخواهد داشت، همچنان باید انتظار بازگشت وی در نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League در سال ۲۰۲۱ را داشته باشیم. این فیلم قرار است در ماه مارس ازطریق سرویس استریم HBO Max پخش شود. ظاهراً این نسخه شامل ۱۵۰ دقیقه از تصاویر دیده نشده فیلم اصلی Justice League بوده و حتی «یک فریم» از نسخه جاس ویدون این فیلم نیز در آن استفاده نشده است.

مایکل کیتون بعد از اینکه خبر مذاکرات خود برای احتمال بازگشت در نقش بتمن را تأیید کرده بود، پیش از این به شوخی درباره حضور شخصیت‌های مختلف در فیلم The Flash گفته بود که همه ۱۲۷ بتمن قبلی در این فیلم دنیای سینمایی DCEU حضور خواهند داشت. فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده