نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

حضور شخصیت سایبورگ با بازی ری فیشر در فیلم The Flash تایید شد

طبق گفته منابع نزدیک به دی‌سی اینترتینمنت، شخصیت محبوب سایبورگ با بازی ری فیشر، قرار است در فیلم فلش (The Flash) حضور داشته باشد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

پیش از اکران فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) در ماه مارس، دبورا اسنایدر، تهیه کننده کننده این فیلم و تهیه کننده اجرایی فیلم The Flash، از امکان حضور سایبورگ با بازی ری فیشر و همراهی بری آلن در فیلم The Flash به کارگردانی ریک فامویوا خبر داد. اسنایدر همچنین اضافه کرد این دو به عنوان جوانترین اعضای گروه لیگ عدالت، پس ملاقات و آشنا شدن با یکدیگر در فیلم لیگ عدالت (Justice League) که در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده خواهد رفت، رابطه قوی و محکمی خواهند. با این حال، تاکنون حضور سایبورگ در فیلم The Flash تایید نشده بود.

طبق خبری که توسط وب‌سایت ورایتی منتشر شده است، ری فیشر برای بازی در نقش ویکتور استون / سایبورگ و تشکیل تیم با بری آلن / فلش با بازی ازرا میلر، در فیلم The Flash باز خواهد گشت. فیلم The Flash در تاریخ ۱۶ مارچ ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند ۱۳۹۶) به روی پرده می‌رود البته احتمالا این تاریخ تغییر خواهد کرد. با این حال، جزئیاتی در مورد اینکه سایبورگ چگونه درگیر داستان این فیلم می‌شود وجود ندارد، اما حداقل می‌توان انتظار داشت حضور کوتاهی از این شخصیت به عنوان بازیگر مکمل و شخصیت حامی و پشتیبان فلش در این فیلم پیش از اکران فیلم مستقل آن ببینیم. حضور سایبورگ در فیلم فلش می‌تواند امکان دیدن سایر شخصیت‌های لیگ عدالت و جهان سینمایی دی‌سی را در فیلم‌های مستقل این شخصیت‌ها را فراهم کند.

ساخت فیلم مستقل سایبورگ (Cyborg) پیش از این توسط دی‌سی و برادران وارنر تایید شده است، با این وجود تا به امروز جزئیات زیادی از جمله کارگردان این فیلم، تاریخ اکران و سایر بازیگران احتمالی آن منتشر نشده است. دبورا اسنایدر در نقش تهیه کننده در این فیلم نیز حضور خواهد داشت.

نظر شما در مورد حضور شخصیت سایبورگ در فیلم The Flash چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید‌.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده