نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۲

فعلا هیچ آینده‌ای برای بتمن نسخه مایکل کیتون پس از فیلم The Flash وجود ندارد

نویسنده نیویورک ‌تایمز که این روزها خبرساز شده، در مورد خبر حضور مایکل کیتون در نقش بتمن در فیلم‌های آینده دنیای سینمایی دی سی شفاف‌سازی کرده است.

به‌تازگی بروک بارنز، نویسنده نیویورک تایمز مصاحبه‌ای را با والتر هامادا، رئیس بخش فیلم دی سی انجام داده بود. بارنز در بخشی از این مقاله در مورد نحوه کارکرد دنیاهای موازی یا مولتی ورس DC توضیح داده بود که باعث خواهد شد نسخه‌های مختلفی از یک شخصیت به‌صورت همزمان وجود داشته باشند و سپس خاطرنشان کرد که برادران وارنر دو فیلم متفاوت از شخصیت بتمن با دو بازیگر متفاوت به‌طور همزمان جلوی دوربین خواهد برد. یکی از این نسخه‌ها بدون شک فیلم The Batman به کارگردانی مت ریوز و با بازی رابرت پتینسون هست که در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم در بریتانیا در حال انجام است، اما منظور از دومین فیلم بتمن، کدام نسخه از شوالیه تاریکی بوده است؟ 

یکی از کاربران و طرفداران بتمن در توییتر از بارنز در مورد این بخش از مقاله سؤال کرد و بارنز در جواب تنها به نام مایکل کیتون بسنده کرد. همین موضوع باعث شد تا بسیاری از طرفداران دی سی تصور کنند که منظور بارنز این است که نسخه بتمن با بازی کیتون قرار است به بتمن اصلی دنیای سینمایی دی سی تبدیل شود و دارای یک فیلم مستقل خواهد بود. حال طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بارنز در مورد این موضوع شفاف سازی کرده است. بارنز توضیح داد که مایکل کیتون فعلا تنها در فیلم The Flash حضور دارد و در حال حاضر قراردادی برای حضور در فیلم دیگری از DCEU ندارد.

ازرا میلر در نقش فلش و مایکل کیتون در نقش بتمن در کانسپت آرت فیلم The Flash

او درواقع اشاره کرد که منظور او این بوده که کیتون در یک فیلم حضور دارد و منظور او فیلم‌های بتمن نبوده و درواقع او به حضور بتمن با بازی کیتون در فیلم فلش اشاره داشته است. او در ادامه توضیح داد که اگر اطلاعاتی در مورد آینده بتمن با بازی مایکل کیتون پس از اتفاقات فیلم The Flash در دست داشت، قطعا در مقاله آن را به اشتراک گذاشته بود. این در حالی است که بسیاری از منابع موثق دیگر نیز حرف بارنز را تایید کرده و گفتند که منظور بارنز حضور کیتون در فیلم The Flash بوده است. علاوه‌بر کیتون، در فیلم فلش قرار است شاهد حضور بن افلک نیز باشیم.

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. اندی موشیاتی، کارگردان فیلم It و فیلم It: Chapter 2، وظیفه کارگردانی فیلم The Flash را بر عهده دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم فلش بر عهده کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee و فیلم Birds of Prey، خواهد بودازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک و بیلی کروداپ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Flash حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده