نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۵

فیلم Wonder Woman 3 به کارگردانی پتی جنکینز در دست ساخت است

برادران وارنر رسما ساخت فیلم Wonder Woman 3 را تایید و اعلام کرد که پتی جنکینز برای کارگردانی و گل گدوت برای بازی در نقش پرنسس دایانا در این فیلم باز خواهند گشت.

از روز جمعه هفته گذشته فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌ انگیز 1984) رسما در سینماهای آمریکا و همچنین ازطریق سرویس استریم HBO Max منتشر شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت قسمت سوم فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) رسما تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، توبی امریخ، مدیرعامل برادران وارنر رسما ساخت فیلم Wonder Woman 3 را تایید و اعلام کرد که پتی جنکینز برای کارگردانی و گل گدوت برای بازی در نقش پرنسس دایانا در این قسمت باز خواهند گشت. پیش از این جنکینز چندان از بازگشت برای کارگردانی این فیلم اکشن مطمئن نبود.

علاوه‌بر کارگردانی، جنکینز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Wonder Woman 3 را نیز بر عهده خواهد داشت. امریخ در ادامه از عملکرد درخشان و قدرتمند فیلم Wonder Woman 1984 در گیشه خبر داد که این فیلم توانست در هفته کریسمس و در ۲۱۵۰ سالن سینما حدود ۱۶.۷ میلیون دلار فروش کند تا بهترین افتتاحیه از زمان شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در آمریکا را به خود اختصاص دهد. همچنین دنباله فیلم Wonder Woman موفق شد ۳۶.۱ میلیون دلار دیگر در مابقی کشورهای جهان فروش کند تا مجموع فروش جهانی آن به ۶۸.۳ میلیون دلار برسد و در مجموع فیلم Wonder Woman 2 تا به امروز ۸۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. همچنین فیلم Wonder Woman 1984 سینمااسکور B+ را از تماشاگران دریافت کرده است.

پتی جنکینز روی فرش قرمز فیلم Wonder Woman

مقاله‌ مرتبط:

امریخ در بیانیه منتشر شده همچنین گفت که فیلم Wonder Woman 3 قرار است در سالن‌های سینما اکران شود و همچنین به داستان پرنسس دایانا خاتمه خواهد داد و همچنین اشاره کرد که این سه‌گانه از ابتدا برنامه‌ریزی شده بود. علاوه‌براین، شبکه HBO Max اعلام کرد که نزدیک به نیمی از کاربران این شبکه به تماشای فیلم Wonder Woman 1984 در روز جمعه پرداخته و همچنین ساعات تماشای این سرویس استریم در روز جمعه حدود سه برابر افزایش یافته است.

بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از جمله تاریخ اکران، داستان یا حتی دوره اتفاقات فیلم Wonder Woman 3 منتشر نشده است. همچنین جنکینز مدتی پیش وظیفه کارگردانی فیلم Star Wars: Rogue Squadron را بر عهده گرفت که این فیلم قرار است در کریسمس سال ۲۰۲۳ اکران شود. علاوه‌براین، جنکینز وظیفه کارگردانی فیلم Cleopatra را نیز بر عهده دارد که در این فیلم قرار است باری دیگر با گل گدوت همکاری کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده