نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۹

اولین پوستر فیلم Cherry با بازی تام هالند منتشر شد

اپل اولین پوستر رسمی فیلم Cherry به کارگردانی برادران روسو را منتشر کرد که در آن شاهد حضور تام هالند هستیم. 

ماه مهر امسال بود که اپل رسما حق پخش فیلم Cherry (چری) را به ارزش ۴۰ میلیون دلار خریداری کرد. این فیلم درواقع اولین فیلمی است که جو و آنتونی روسو پس از کارگردانی فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته‌اند و ماه گذشته اولین تصاویر رسمی فیلم چری نیز منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اپل اولین پوستر فیلم Cherry را منتشر کرده است که البته یک اشتباه باعث ایجاد شوخی‌ در مورد نام فیلم شد. در این پوستر شاهد حضور تام هالند هستیم که نقش نیکو واکر را بر عهده دارد و در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

مقاله مرتبط

تام هالند در اولین پوستر رسمی فیلم Cherry

همچنین به‌نظر می‌رسد اپل کمپینی برای حضور فیلم Cherry در فصل جوایز و اسکار ۲۰۲۱ تدارک دیده و عبارت «در نظر گرفته شده برای بهترین فیلم» در روی پوستر قابل مشاهده است. البته اولین پوستر فیلم چری با یک اشتباه در فونت آن در ابتدا منتشر شد که این فونت باعث ایجاد جنجال و شوخی‌هایی در رابطه فیلم شده بود که درنهایت ورایتی عذرخواهی کرد و ظاهرا اشتباه از این سایت بوده است و در ادامه پوستر با فونت اصلی و صحیح فیلم را در صفحه خود به اشتراک گذاشت. 

تام هالند در نقش نیکو واکر، سی‌یرا براوو در نقش امیلی، بیل اسکارشگورد، جک رینور، فارست گودلاک، جف والبرگ، مایکل گاندولفینی، توماس لنون، کلی برگلند، خوزه پابلو کانتیلو، نیکول فورستر، جمی برو و پووچ هال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Cherry حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.  فیلم Cherry داستان واقعی یک پزشک سابق ارتش آمریکا به‌نام نیکو واکر را روایت می‌کند که درواقع او کتاب زندگینامه خود را نوشته است. واکر پس از بازگشت از عراق و خدمت به ارتش آمریکا در این کشور، دچار بیماری و اعتیاد به مواد مخدر می‌شود و در ادامه تصمیم به دزدی از بانک می‌گیرد. جسیکا گلدبرگ و آنجلا روسو-اوستوت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم چری را براساس رمانی به‌همین‌نام اثر اثر نیکو واکر بر عهده داشته‌اند.

فیلم Cherry در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ (۸ اسفند ۱۳۹۹) به‌صورت محدود در سینماهای منتخب نمایش داده خواهد شد تا شانس حضور در فصل جوایز و رقابت اسکار را داشته باشد. همچنین فیلم چری در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۲۱ (۲۲ اسفند) از سرویس استریم Apple TV Plus منتشر خواهد شد.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده