نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵

اولین تصویر از اژدهای دیمون تارگرین در سریال House of the Dragon، اسپین‌آف بازی تاج و تخت منتشر شد

مت اسمیت به‌تازگی اولین تصویر از اژدهای شخصیت دیمون تارگرین در سریال House of the Dragon، اسپین‌آف بازی تاج و تخت را به اشتراک گذاشته است.

ماه گذشته بود که شبکه HBO از اضافه شدن مت اسمیت، اولیویا کوک و اما دارسی به جمع بازیگران سریال House of the Dragon (خاندان اژدها) خبر داد که این سه بازیگر به پدی کانسیداین، بازیگر برنده ۲ جایزه بفتا، اضافه شدند که او قرار است نقش شاه ویسریس تارگرین را در اسپین‌آف و پیش درآمد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از این سریال فانتزی درام مورد انتظار منتشر شده است. مت اسمیت که نقش شاهزاده دیمون تارگرین، برادر کوچک‌تر پادشاه ویسریس را بر عهده دارد، تصویری از اژدهای خود در سریال House of the Dragon را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده است:

کاراکسس اژدها دیمون تارگرین در سریال House of the Dragon

این اژدها کاراکسس (Caraxes) نام دارد که اژدها دیمون تارگرین است و در این تصویر شاهد نمایی خوفناک از صورت و چشم آن هستیم، اما اسمیت تصویر کاملی از این اژدها ترسناک به اشتراک نگذاشته است. پیش از این شبکه HBO اولین تصاویر از سریال House of the Dragon را منتشر کرده بود که در آن شاهد دو اژدهای متفاوت بودیم که قرار است در سریال با آن‌ها ملاقات کنیم. مراحل فیلم‌برداری و تولید اسپین‌آف بازی تاج و تخت قرار است از سال ۲۰۲۱ آغاز شود و در حال حاضر شبکه HBO دستور ساخت یک فصل کامل از این سریال را صادر کرده است و فصل اول سریال House of the Dragon قرار است در ۱۰ قسمت تولید و احتمالا در طول سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO روی آنتن خواهد رفت.

اتفاقات سریال House of the Dragon قرار است ۳۰۰ سال پیش از حوادث سریال اصلی رخ دهد و تمرکز آن روی شروع و پایان خاندان تارگرین خواهد بود که درواقع قرار است شاهد نمایش داستان A Dance with Dragon که جنگ داخلی خاندان تارگرین بود باشیم. جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس و رایان کندال وظیفه خلق سریال House of the Dragon را بر عهده دارند. کندال وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های سریال را بر عهده خواهد داشت و همچنین به‌عنوان شورانر نیز در این سریال حضور دارد. میگوئل ساپوچنیک، کارگردان ۶ قسمت از سریال Game of Thrones، نیز وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر را بر عهده گرفته و همچنین به‌عنوان شورانر قرار است به کندال برای ساخت این سریال نیز کمک کند.


منبع LRM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده