نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۶

بازیگر دکتر هو و بازیگر Ready Player One به جمع بازیگران سریال House of the Dragon اضافه شدند

شبکه HBO از اضافه شدن مت اسمیت، اولیویا کوک و اما دارسی به جمع بازیگران سریال House of the Dragon، اسپین‌آف بازی تاج و تخت خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران جدیدی در سریال House of the Dragon (خاندان اژدها) تایید و اعلام شده است. شبکه HBO به‌تازگی حضور سه بازیگر دیگر در این سریال فانتزی درام که درواقع اسپین‌آف و پیش درآمد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) است، را تایید کرده که طبق آن، اولیویا کوک با سابقه بازی در فیلم Ready Player One و فیلم Thoroughbreds، اما دارسی با سابقه بازی در سریال Truth Seekers و مت اسمیت با سابقه بازی در سریال Doctor Who و سریال The Crown، بازیگران جدیدی هستند که حضور آن‌ها در سریال House of the Dragon تایید و اعلام شده است.

این سه بازیگر درواقع به پدی کانسیداین، بازیگر برنده ۲ جایزه بفتا، اضافه شدند که او قرار است نقش شاه ویسریس تارگرین را در سریال House of the Dragon بازی کند. کوک قرار است نقش آلیسنت های‌تاور، دختر اوتو های‌تاور را بازی کند که شخصیت او به‌دست پادشاه و زیباترین زن در هفت اقلیم توصیف شده است. او در ردکیپ بزرگ شده و دارای تیزبینی سیاسی است. دارسی نقش شاهزاده رینیرا تارگرین را قرار است بازی کند که فرزند اول پادشاه است که خون خالص والریایی دارد و یک اژدها سوار است. بسیاری عقیده دارند که رینیرا با همه چیز متولد شده، اما هرگز به‌عنوان یک مرد متولد نشده است. اسمیت نیز نقش شاهزاده دیمون تارگرین، برادر کوچک‌تر پادشاه ویسریس را بر عهده دارد.

سر اژدها در کانسپت آرت سریال House of the Dragon

دیمون مانند رینیرا خون واقعی یک اژدها را در اختیار دارد یک اژدها سوار است و به‌عنوان یک جنگجو بی‌همتا توصیف شده است. بااین‌حال، گفته می‌شود که هر زمان یک تارگرین متولد می‌شود، خدایان یک سکه را به هوا می‌ندازند و ظاهرا او قرار است یک پایان غم‌انگیز یا بسیار بد را داشته باشد. سریال House of the Dragon براساس داستانی در کتاب Fire and Blood (آتش و خون) در دست ساخت است. اتفاقات سریال House of the Dragon قرار است ۳۰۰ سال پیش از حوادث سریال اصلی رخ دهد و تمرکز آن روی شروع و پایان خاندان تارگرین خواهد بود که درواقع قرار است شاهد نمایش داستان A Dance with Dragon (رقص اژدهایان) که جنگ داخلی خاندان تارگرین بود باشیم. 

در حال حاضر شبکه HBO دستور ساخت یک فصل کامل از این سریال را صادر کرده است و فصل اول سریال House of the Dragon قرار است در ۱۰ قسمت تولید و احتمالا در طول سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO روی آنتن خواهد رفتجرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس و رایان کندال وظیفه خلق سریال House of the Dragon را بر عهده دارند. کندال وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های سریال را بر عهده خواهد داشت و همچنین به‌عنوان شورانر نیز در این سریال حضور دارد. میگوئل ساپوچنیک، کارگردان ۶ قسمت از سریال Game of Thrones، نیز وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر را بر عهده گرفته و همچنین به‌عنوان شورانر قرار است به کندال برای ساخت این سریال نیز کمک کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده