نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۸

اولین تصاویر از دو اژدها سریال House of the Dragon، اسپین‌آف بازی تاج و تخت منتشر شد

شبکه HBO دو تصویر جدید از سریال House of the Dragon منتشر کرده است که در آن شاهد دو اژدها این سریال فرعی از مجموعه بازی تاج و تخت هستیم.

ماه آبان گذشته بود که شبکه HBO پس از اینکه اولین نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) را لغو کرد، ساخت سریال پیش درآمد دیگری از دنیای وستروس را تایید و اعلام کرد. این سریال قرار است House of the Dragon (خاندان اژدها) نام داشته باشد که براساس داستانی در کتاب Fire and Blood (آتش و خون) در دست ساخت است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر مفهومی و اطلاعات جدیدی از این سریال فانتزی درام مورد انتظار منتشر شده است. جیسون کیلار، مدیرعامل وارنرمدیا به‌تازگی در مورد برنامه‌های هیجان‌انگیز این استودیو در مورد سرویس استریم HBO Max صحبت کرده است.

همان‌طور که احتمالا خبر دارید، وارنرمدیا اخیرا تایید کرده که تمامی فیلم‌های برادران وارنر که قرار است در سال ۲۰۲۱ روی پرده بروند، همزمان با نمایش در سینماها ازطریق سرویس استریم HBO Max نیز منتشر خواهند شد و این بدان معنا است که کاربران این سرویس استریم نوپا می‌توانند همزمان با اکران جهانی به تماشای فیلم‌هایی چون فیلم The Suicide Squad، فیلم Dune، فیلم The Matrix 4 و فیلم Godzilla vs Kong بپردازند. این تنها موارد هیجان‌انگیزی نبود که کیلار در مورد آن صحبت کرد و او در مورد اسپین‌آف سریال Game of Thrones نیز صحبت و دو تصویر مفهومی جدید که ۲ اژدها را نشان می‌دهد، نیز به اشتراک گذاشته است:

سر اژدها در کانسپت آرت سریال House of the Dragon

نمایی کلی از اژدها در کانسپت آرت جدید سریال House of the Dragon

کیلار پیش از نمایش این دو کانسپت آرت که می‌توانیم برای اولین‌بار ظاهر برخی از این موجودات مرگبار را در سریال House of the Dragon مشاهده کنیم، تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال قرار است طی ماه‌های آینده یعنی در طول سال ۲۰۲۱ آغاز شود که این موضوع کمی زودتر از انتظارات است. اتفاقات سریال House of the Dragon قرار است ۳۰۰ سال پیش از حوادث سریال اصلی رخ دهد و تمرکز آن روی شروع و پایان خاندان تارگرین خواهد بود که درواقع قرار است شاهد نمایش داستان A Dance with Dragon (رقص اژدهایان) که جنگ داخلی خاندان تارگرین بود باشیم. 

جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس و رایان کندال وظیفه خلق سریال House of the Dragon را بر عهده دارند. کندال وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های سریال را بر عهده خواهد داشت و همچنین به‌عنوان شورانر نیز در این سریال حضور دارد. میگوئل ساپوچنیک، کارگردان ۶ قسمت از سریال Game of Thrones، نیز وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر را بر عهده گرفته و همچنین به‌عنوان شورانر قرار است به کندال برای ساخت این سریال نیز کمک کند.

در حال حاضر شبکه HBO دستور ساخت یک فصل کامل از این سریال را صادر کرده است و فصل اول سریال House of the Dragon قرار است در ۱۰ قسمت تولید و احتمالا در طول سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO روی آنتن خواهد رفت. همچنین پدی کانسیداین، بازیگر برنده ۲ جایزه بفتا، به جمع بازیگران سریال House of the Dragon اضافه شده و قرار است نقش شاه ویسریس تارگرین را بازی کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده