نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۴

تاریخ اکران فیلم Chaos Walking با بازی تام هالند و دیزی ریدلی دوباره عقب افتاد؛ انتشار اولین ویدیو

لاینزگیت با انتشار اولین ویدیو از فیلم Chaos Walking با بازی تام هالند و دیزی ریدلی، تاریخ اکران جدیدی برای این فیلم اعلام کرده است.

ماه گذشته بود که لاینزگیت اولین تریلر فیلم Chaos Walking (هرج‌و‌مرج گام برمی‌دارد) را منتشر کرد که این تریلر توانست مورد توجه قرار بگیرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران این فیلم علمی تخیلی تغییر کرده است. فیلم Chaos Walking پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۲۱ (۳ بهمن) اکران شود، اما اکنون اکران آن با تاخیری دوباره مواجه شده و حالا این فیلم برای اکران در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند) برنامه‌ریزی شده است. نکته جالب این است که فیلم Chaos Walking در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۹ (۱۰ اسفند ۱۳۹۷) روی پرده برود و حالا اکران آن کمی بیش از ۲ سال عقب افتاده است.

البته این تأخیر جدید کمی قابل انتظار بود و به‌نظر می‌رسد که بیشتر استودیوها امیدوار هستند تا در اواخر ماه فوریه یا از ماه مارس وضعیت سینما کمی بهبود پیدا کند. فیلم Chaos Walking داستان شخصیتی به‌نام تاد هیوت را روایت می‌کند. او پس از اینکه متوجه می‌شود برای فرار از زادگاه خود هیچ راه انتخاب دیگری ندارد با دختری به نام وایولا اید هم‌مسیر می‌شود؛ اما سگ او به مراتب قابل اعتمادتر از این دختر است. همچنین لاینزگیت اولین ویدیو رسمی فیلم Chaos Walking را منتشر کرده است که در این ویدیو شاهد اولین ملاقات تاد با وایولا هستیم و شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

وظیفه کارگردانی فیلم Chaos Walking بر عهده داگ لیمان، کارگردان فیلم Edge of Tomorrow بوده است. فیلمنامه اصلی این فیلم توسط چارلی کافمن، لیندزی بیر، جیمی لیندن، جان لی هنکاک و گری اسپینلی نوشته شده که توسط پاتریک نس، خالق رمان Chaos Walking بازنویسی شده است. تام هالند در نقش تاد هیوت، دیزی ریدلی در نقش وایولا اید، مدس میکلسن در نقش دیوید پرنتیس، دمیان بیچیر در نقش بن مور، کورت ساتر در نقش سیلیان، نیک جوناس در نقش دیوید پرنتیس جونیور، دیوید اویلوو در نقش آرون و سینتیا ایروو در نقش هیلدی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Chaos Walking حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین در ادامه می‌توانید تصاویر جدید این فیلم را نیز مشاهده کنید:


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده