نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۹

شخصیت لیدی سیف در فیلم Thor: Love and Thunder باز خواهد گشت

طبق اخبار منتشر شده، بالاخره در فیلم Thor: Love and Thunder قرار است شاهد بازگشت شخصیت لیدی سیف با بازی جیمی الکساندر باشیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت دیگری از دو قسمت ابتدایی فیلم Thor قرار است در قسمت جدید این مجموعه بازگردد. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، جیمی الکساندر، بازیگر نقش لیدی سیف در دو فیلم اول ثور، قرار است در فیلم Thor: Love and Thunder (تور: لاو و تاندر) حضور داشته باشد. پیش از این شاهد عدم حضور لیدی سیف در فیلم Thor: Ragnarok (ثور: رگنراک) بودیم که سه دوست دیگر وی در این قسمت با هلا مبارزه کردند. ددلاین همچنین در ادامه اضافه کرد که شخصیت لیدی سیف ممکن است در دیگر آثار مارول نیز حضور داشته باشد که یکی از این آثار احتمالی، سریال Loki (لوکی) است که برای دیزنی پلاس در دست ساخت است.

لوگو رسمی فیلم Thor: Love and Thunder

علاوه‌بر دو قسمت اول فیلم Thor، شاهد حضور لیدی سیف در سریال Agents of S.H.I.E.L.D نیز بودیم. دیزنی اخیرا در مورد آینده مجموعه‌های خود اطلاعات زیاد و هیجان‌انگیزی را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته بود که بخشی از این اطلاعات، به دنیای سینمایی مارول و فیلم‌ها و سریال‌های آینده این مجموعه ارتباط داشت. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در استریم زنده دیزنی تایید کرد که کریستین بیل، بازیگر برنده جایزه اسکار قرار است نقش شرور و منفی گور سلاخ خدایان (Gorr the God Butcher) را در فیلم Thor: Love and Thunder بازی کند. همچنین قسمت چهارم فیلم Thor قرار است با دو ماه تأخیر در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران شود.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder قرار است از اوایل سال ۲۰۲۱ در کشور استرالیا آغاز شود که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok را بر عهده داشته بود. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک خواهد کرد. علاوه‌بر بیل و الکساندر، کریس همسورث در نقش ثور، ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر (مایتی ثور)، تسا تامپسون در نقش والکری، کریس پرت در نقش استار لرد و تایکا وایتیتی در نقش کورگ، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده