نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۲

توبی مگوایر و اندرو گارفیلد احتمالا به جمع بازیگران فیلم Spider-Man 3 اضافه شده‌اند

به‌تازگی کولایدر مدعی شده که توبی مگوایر، اندرو گارفیلد، کریستن دانست و اما استون به جمع بازیگران فیلم Spider-Man 3 اضافه شده‌اند.

شب گذشته خبری منتشر شد که بسیاری از طرفداران مرد عنکبوتی را به واقعی بودن شایعات اسپایدرورس در فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) امیدوارتر کرد. طبق این خبر، آلفرد مولینا، بازیگر نقش دکتر اختاپوس در فیلم Spider-Man 2 محصول سال ۲۰۰۴، به جمع بازیگران قسمت جدید فیلم مرد عنکبوتی اضافه شده و دوباره قرار است نقش دکتر اختاپوس را در این فیلم از دنیای سینمایی مارول نیز بازی کند. مولینا تنها بازیگ فیلم‌های سابق مرد عنکبوتی نیست که قرار است در قسمت جدید فیلم اسپایدرمن بازگردد و پیش از این شاهد تایید حضور جیمی فاکس، بازیگر نقش الکترو در فیلم The Amazing Spider-Man 2، بودیم که قرار است در فیلم Spider-Man 3 برای نقش آفرینی دوباره در نقش الکترو بازگردد.

ههمچنین جی. کی. سیمونز که نقش جیمز جونا جیمسون را در سه‌گانه سم ریمی بر عهده داشت و در پایان فیلم Spider-Man: Far From Home شاهد بازگشت وی برای همین نقش بودیم که قرار است در فیلم Spider-Man 3 نیز حضور داشته باشد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا بازیگران بیشتری نیز قرار است به جمع بازیگران قسمت سوم فیلم Spider-Man اضافه شوند. کولایدر در گزارش خود اعلام کرد که توبی مگوایر و اندرو گارفید نیز برای بازی دوباره در نقش مرد عنکبوتی به تام هالند در فیلم Spider-Man 3 اضافه خواهند شد. گفته می‌شود که گارفیلد هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم حضور دارد و این شانس را دارد که دوباره مقابل الکترو قرار بگیرد.

تام هالند در نقش مرد عنکبوتی در حال پرواز کردن در فیلم Spider-Man: Far From Home

همچنین مگوایر هم‌اکنون در حال مذاکره با سونی و مارول برای حضور در قسمت سوم فیلم Spider-Man است، اما کولایدر در ادامه بازگشت کیریستن دانست، بازیگر نقش مری جین در سه‌گانه سم ریمی در قسمت جدید فیلم مرد عنکبوتی را نیز تایید کرد. این تنها اطلاعات غافلگیرکننده کولایدر نبود و این وب‌سایت مدعی شد که انتظار می‌رود اما استون برای بازی در نقش گوئن استیسی نیز در فیلم Spider-Man 3 بازگردد، اما این موضوع هنوز قطعی نیست. بااین‌حال، سایت معتبر دیگری نیز تاکنون به این خبر واکنشی نشان نداده است. همچنین Murphysmultiverse مدعی شده که چارلی کاکس قرار است برای بازی در نقش مت مورداک ملقب به دردویل در فیلم Spider-Man 3 بازگردد که در حال حاضر نمی‌توان درستی یا نادرستی این خبر را نیز تایید یا تکذیب کرد.

فیلم Spider-Man 3 به‌کارگردانی جان واتس برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. تام هالند، زندیا، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون و تونی ریوولوری، دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در قسمت سوم فیلم Spider-Man حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده