نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۲

قسمت‌های پایانی فصل ششم سریال Vikings از آمازون پخش خواهد شد؛ اعلام تاریخ انتشار

آمازون حق پخش نیمه دوم فصل پایانی سریال Vikings را دریافت و تاریخ انتشار قسمت‌های پایانی این سریال را اعلام کرد.

همان‌طور که شبکه هیستوری پیش از این اعلام کرده بود، سریال Vikings (وایکینگ‌ها) قرار است در فصل ششم به کار خودش پایان دهد و سال گذشته نیمه اول فصل ششم این سریال منتشر شد و پخش نیمه دوم آن نیز قرار بود اواخر سال ۲۰۲۰ یا اوایل سال ۲۰۲۱ منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمازون در ابتدا قرار است قسمت‌های پایانی سریال Vikings را منتشر کند. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، تمامی ۱۰ قسمت پایانی فصل ششم سریال وایکینگ‌ها در تاریخ ۳۰ دسامبر (۱۰ دی) از سرویس استریم آمازون منتشر خواهد شد و این قسمت‌ها همچنین قرار است در تابستان ۲۰۲۱ از شبکه هیستوری روی آنتن بروند.

همچنین آمازون اولین تریلر نیمه دوم فصل ششم سریال Vikings را منتشر کرد که در این تریلر شاهد اشاره به نبرد آخر میان آیوار و بیورن برای تصاحب کتگات هستیم که بخشی از این نبردها نیز نمایش داده می‌شود و این جنگ‌ها ممکن است به میراث رگنار لاثبورک هم پایان دهد و در دیگر تصاویر بخش دوم فصل پایانی سریال Vikings شاهد پر رنگ‌تر شدن بخش فانتزی سریال هستیم و حتی ظاهرا میدگارد سرپنت نیز در فصل پایانی سریال حضور دارد. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر نیمه دوم فصل ششم سریال Vikings را از یوتیوب تماشا کنید.

الکساندر لودویگ در نقش بیورن آیرون ساید، پتر فرانتسن در نقش کینگ هارالد، آلکس هو آندرسن در نقش آیوار بی‌استخوان، جردن اسمیت در نقش اوبه، مارکو ایلسه در نقش هیسترک و دانیلا کوزلوفسکی در نقش الگ نووگورود، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل ششم سریال Vikings حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین مایکل هرست، سازنده و خالق این مجموعه، نیز برای ساخت فصل ششم سریال وایکینگ‌ها نیز بازگشته است. همچنین نتفلیکس در حال ساخت یک دنباله براساس سریال Vikings است که این سریال قرار است Valhalla (والهالا) نام داشته باشد. همچنین مایکل هرست در حال همکاری با هیستوری برای ساخت مینی سریال در مورد Bubonic Plague (طاعون خیارکی) است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده