// یکشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۷

فروش داخلی انیمیشن The Croods: A New Age به ۱۴ میلیون دلار رسید

یونیورسال اعلام کرد که فروش جهانی انیمیشن The Croods: A New Age به ۳۵ میلیون دلار رسیده است که ۱۴ میلیون دلار آن به سینماهای آمریکا تعلق دارد.

مطابق آمارها ۴۱ درصد از بینندگان انیمیشن The Croods: A New Age کمتر از ۱۷ سال سن دارند

انیمیشن The Croods 2 در هفته‌ی اول به ۹.۷ میلیون دلار فروش داخلی (آمریکا و کانادا) رسید و اکنون این عدد را به ۱۴.۲ میلیون دلار رسانده است. جمع این عدد با درآمد فیلم از بازارهای بین‌المللی (خارج از کشور محل تولید) هم باعث می‌شود که مجموع فروش جهانی اثر به ۳۵ میلیون دلار رسیده باشد. پرفروش‌ترین بازار این انیمیشن در کل دنیا هم چین بود که ۱۹.۲ میلیون دلار را تقدیم استودیو یونیورسال کرد.

این عدد شاید در مقابل درآمد انیمیشن The Croods، محصول سال ۲۰۱۳ میلادی بسیار کم باشد، ولی باتوجه‌به حکم‌فرمایی ویروس کرونا/کووید 19 یک فروش خوب به حساب می‌آید. به همین خاطر رئیس یونیورسال می‌گوید: «این فیلم بسیار دوست‌داشتنی است. فروش خوب انیمیشن هم نشان می‌دهد که مردم حتی در این دوران سخت، همچنان مایل به جمع شدن کنار یکدیگر در سینماها هستند».

برای درک میزان آسیب دیدن سینماها در دوران کرونا باید به این فکر کنید که درآمد هفته‌ی اول انیمیشن Frozen 2 در بازه‌ی زمانی مشابه در سال ۲۰۱۹ میلادی بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار بود؛ بیشتر از ۱۰ برابر افتتاحیه‌ی ۹.۷ میلیون دلاری The Croods: A New Age در آمریکا و کانادا. زیرا اکنون نه‌تنها بسیاری از سینماها به‌صورت اجباری همچنان تعطیل هستند، بلکه سینماهای بازمانده هم فقط می‌توانند درصد اندکی از بلیط‌های موجود را بفروشند.

انیمیشن The Croods: A New Age که با نام فیلم The Croods 2 هم شناخته می‌شود، در تاریخ ۲۵ دسامبر (۵ دی) وارد اکران خانگی خواهد شد. این ساخته‌ی یونیورسال که اولین فیلم بلند کارگردانی‌شده توسط جول کرافورد است، نیکولاس کیج، رایان رینولدز، اما استون و پیتر دینکلیج (بازیگر نقش تیریون لنیستر در سریال Game of Thrones) را در گروه بازیگران دارد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده