نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۱

سریال Utopia پس از یک فصل توسط آمازون لغو شد

آمازون اعلام کرد که سریال Utopia قرار نیست برای فصل دوم بازگردد و پس از یک فصل به کار خود پایان داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمازون از لغو یکی از سریال‌های جدید خود تنها پس از ساخت و انتشار یک فصل از آن خبر داده است. آمازون از لغو ادامه پخش سریال Utopia (آرمان‌شهر) پس از ساخت و انتشار یک فصل خبر داده است. این سریال که توسط گیلین فلین تولید شده که درواقع این سریال نسخه بازسازی آمریکایی یک سریال انگلیسی به همین نام است که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود. این سریال داستان گروهی از طرفداران کتاب‌های کمیک را دنبال می‌کند که با یک بیماری همه‌گیر مرگبار مواجه می‌شوند. اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ بود که خبر ساخت سریال Utopia منتشر شد و این سریال یک ماجراجویی ۶ ساله را از زمان اعلام این خبر تا انتشار تجربه کرده است.

سریال Utopia در ابتدا قرار بود با همکاری دیوید فینچر و گیلین فلین برای شبکه HBO تولید شود که فینچر و فلین پیش از این در فیلم Gone Girl با یکدیگر همکاری کرده بودند. در ادامه و پس از توافق فلین با HBO، حقوق پخش سریال Utopia به آمازون رسید که در این پروژه فینچر دیگر حضور نداشت. آمازون مانند دیگر سرویس‌های استریم به شکل معمول آمار بینندگان را منتشر نمی‌کند. در هر حال سریال Utopia که در ماه مهر امسال منتشر شده بود، با نقدهای متوسط و ضعیفی مواجه شده بود و تنها ۵۱ درصد از نقدهای این سریال در RottenTomatoes مثبت بوده است. فصل اول این سریال در ۹ قسمت تولید شده بود.

آمازون

ساشا لین، جان کیوسک، جسیکا راث، رین ویلسون، دن برد، کوری مایکل اسمیت، دسمین بورخس، کریستوفر دنهام و فرح مک‌کنزی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Utopia حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. درحالی‌که آمازون از لغو ادامه پخش سریال Utopia پس از یک فصل خبر داده، این شبکه اخیرا از تمدید سریال The Expanse برای فصل ششم و پایانی خبر داده است. همچنین پخش دو سریال Bosh و Goliath نیز قرار است در سال ۲۰۲۱ به پایان برسد.

علاوه‌براین، آمازون پیش از این سریال‌هایی چون سریال Hunters، سریال The Boys، سریال Carnival Row، سریال Jack Ryan، سریال Undone، سریال Upload و سریال Hanna را برای فصل جدید تمدید کرده بود. همچنین آمازون در حال ساخت سریال‌های جدیدی چون سریال The Lord of the Rings، سریال A League of Their Own، سریال Fallout، سریال The Girl with the Dragon Tattoo، سریال The Terminal List، اسپین‌آف سریال The Boys، سریال Jack Reacher و سریال The Peripheral نیز است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده