نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۸

فیلم Godzilla vs. Kong ممکن است از HBO Max منتشر شود؛ تلاش اولیه ناموفق نتفلیکس

پس از اینکه نتفلیکس در اولین پیشنهاد خود نتوانست حق پخش فیلم Godzilla vs. Kong را دریافت کند، حالا وارنرمدیا ممکن است پیشنهاد نمایش فیلم ازطریق HBO Max را ارائه کند.

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا اکران فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) تا سال ۲۰۲۱ عقب بیافتد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم هیولایی ممکن است به‌جای اکران در سینماها ازطریق سرویس استریم منتشر شود. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، نتفلیکس اخیرا پیشنهادی با مبلغی بیش از ۲۰۰ میلیون دلار برای خرید حق پخش فیلم Godzilla vs. Kong را ارائه کرده است، اما برادران وارنر این پیشنهاد را رد کرده و در مقابل وارنرمدیا در حال بررسی ارائه یک پیشنهاد برای نمایش این فیلم هیولایی در HBO Max است. سخنگوی برادران وارنر به هالیوودریپورتر گفت که برنامه آن‌ها همچنان نمایش فیلم Godzilla vs. Kong در سینماها در سال آینده است.

براساس این گزارش، لجندری ۷۵ درصد بودجه فیلم را تأمین کرده و ۲۵ درصد دیگر آن بر عهده برادران وارنر بوده است و این استودیو همچنین کنترل حق پخش فیلم را نیز در اختیار دارد. جیسون کیلار، مدیرعامل وارنرمدیا و ان سارنف، رئیس برادران وارنر در حال مذاکره برای ارائه پیشنهاد نمایش فیلم Godzilla vs. Kong از HBO Max هستند که در این نظریه، احتمالا آن‌ها قصد دارند تا همزمان با نمایش فیلم در این سرویس استریم، این فیلم هیولایی را در سالن‌های سینما نیز نمایش دهند که البته درابتدا باید نظر مثبت لجندری را به‌دست بیاورند که گفته می‌شود رابطه خوبی با نتفلیکس دارند. برادران وارنر چندان با این برنامه غریبه نیست و پیش از این از نمایش همزمان فیلم Wonder Woman 1984 از HBO Max و سینماها در کریسمس امسال خبر داده بود.

لوگو سفید شبکه آنلاین اچ بی او مکس شرکت وارنرمدیا روی بک گراند بنفش

فیلم Godzilla vs. Kong بخشی از یک دنیای سینمایی هیولایی است که کار آن با اکران فیلم Godzilla در سال ۲۰۱۴ آغاز شد. این مجموعه با انتشار فیلم Kong: Skull Island در سال ۲۰۱۷ ادامه پیدا کرد و سال گذشته نیز فیلم Godzilla: King of the Monsters روی پرده‌های سینما رفت. این سه فیلم در مجموع بیش از ۱.۵ میلیارد دلار در گیشه فروش کرده‌اند. و ظاهرا نتفلیکس علاقه زیادی به سرمایه‌گذاری روی آثار لایو اکشن براساس دنیای گودزیلا نیز دارد و به همین منظور در حال مذاکره با لجندری برای دریافت حق پخش فیلم Godzilla vs. Kong است که فعلا مانع بزرگی به‌نام وارنرمدیا را در مقابل خود دارد.

فیلم Godzilla vs Kong برای اکران در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. میلی بابی براون، کایل چندلر، جانگ زئی، الکساندر اسکارشگرد، ایزا گونزالس، ربکا هال، دمیان بیچیر، دانای گوریرا، برایان تایری هنری، جولیان دنیسون، فرانسیس مک دورمند، لنس ردیک، جسیکا هنویک، شون اوگوری و وان مارتن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla vs Kong حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده