نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۹

تولید فیلم Sonic the Hedgehog 2 از اواخر زمستان ۲۰۲۱ آغاز می‌شود

مراحل تولید دنباله‌ی فیلم لایو-اکشن کمدی خانوادگی Sonic the Hedgehog با اسم رمز Emerald Hill از اواخر زمستان سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود.

شرکت پارامونت پیکچرز پیش از این تأیید کرد که دنباله‌ی فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپُشت) در دست ساخت قرار داد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نخستین جزئیات موثق این پروژه منتشر شده است. طبق اسنادی که اخیراً به‌وسیله‌ی هیئت فیلم کانادا به ثبت رسیده است، تولید فیلم Sonic the Hedgehog 2 (سونیک خارپُشت ۲) که با اسم رمز Emerald Hill (تپه‌ی زمردین) شناخته می‌شود، از مارس ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. این جزئیات را می‌توان در پرونده‌ی جدیدی در وب‌سایت «انجمن کارگردانان کانادا» مشاهده کرد که به تولید قسمت دوم فیلم «سونیک خارپُشت» در بریتیش کلمبیا، غربی‌ترین استان کانادا اشاره دارد. تنها نام شرکت «رد انرژی فیلمز» به‌عنوان سازنده در این پرونده مشاهده می‌شود و بالغ‌بر ۲۰ میلیون دلار برای تولید آن در نظر گرفته شده است.

سند تازه ثبت شده برای تولید دنباله فیلم Sonic the Hedgehog

این پرونده به نام آبراهام فریزر و شروع مراحل تولید در بازه‌ی زمانی ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ (۱۵ مارس ۲۰۲۱) تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۰ مِه ۲۰۲۱) نیز اشاره می‌کند. شرکت پارامونت پیکچرز در اوایل اردیبهشت سال جاری از تولید دنباله‌ی فیلم موفق Sonic the Hedgehog خبر داد، اما تولید آن رسماً از خرداد امسال آغاز شد. جزئیات تازه نیز از شروع فیلم‌برداری فیلم «سونیک خارپُشت ۲» از بهار سال ۲۰۲۱ حکایت دارد. این دنباله باری دیگر سازندگان قسمت اول را برای کار روی قسمت بعدی دور هم جمع می‌کند و جف فاولر را در مقام کارگردان و پاتریک کیسی و جاش میلر را در مقام نویسنده قرار می‌دهد. افزون‌بر این، نیل اچ. موریتز، توبی آشر و تورو ناکاهارا وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی فیلم Sonic the Hedgehog 2 را برعهده دارند و حاجیمه ساتومی، هاروکی ساتومی و تیم میلر به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کنند.

فیلم Sonic the Hedgehog که بن شوارتز، جیمز مارسدن، جیم کری، لی مجدوب، تیکا سومپتر، نیال مک‌دوناف، آدام پالی و فرنک سی. ترنر را در گروه بازیگرانش داشت، در بهمن سال گذشته روی پرده‌ی سینما رفت. این فیلم داستان سونیک را روایت می‌کرد که می‌خواست درکنار تام واچووسکی به زندگی روزمره‌ی خود در زمین سروسامان دهد. درعین‌حال آن‌ها باید کاراکتر شروری با نام دکتر رباتنیک را از سر راه بر می‌داشتند که در تلاش بود تا سونیک را دستگیر کند و با استفاده از قدرت‌های شگفت‌انگیز این خارپُشت دوست‌داشتنی دنیا را به تسخیر خود در بیاورد. این فیلم لایو-اکشن کمدی خانوادگی در سه روز اول اکرانش به فروش ۵۷ میلیون دلاری دست یافت و رکورد افتتاحیه‌ی فیلم‌های اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی را شکست که پیش از این در دست فیلم Pokemon: Detective Pikachu (پوکمون: کارآگاه پیکاچو) با فروش ۵۴.۴ میلیون دلاری بود. فیلم «سونیک خارپُشت» در آمریکای شمالی نیز بالغ بر ۱۴۵ میلیون دلار به دست آورد تا به پرفروش‌ترین فیلم اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی در این منطقه تبدیل شود.


منبع SonicStadium
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده