نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۳

تصویری از ظاهر جدید دث استروک و استپن ولف در نسخه اسنایدر کات Justice League منتشر شد

به‌تازگی دو تصویر جدید از نسخه اسنایدر کات فیلم Justice League منتشر شده که در آن شاهد ظاهر جدید دث استروک و استپن ولف هستیم.

اوایل این ماه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه جو منگنیلو، بازیگر نقش دث استروک قرار است در نسخه اسنایدر کات فیلم Justice League (لیگ عدالت) بازگردد و ظاهرا او قرار است در فیلم‌برداری دوباره این فیلم حضور داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویری از ظاهر جدید دث‌استروک در نسخه اسنایدر کات فیلم لیگ عدالت منتشر شده است. جو منگنیلو به‌تازگی با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در توییتر از ظاهر جدید اسلید ویلسون در نسخه اسنایدر کات فیلم Justice League پرده برداشت تا شایعات منتشر شده را به نحوی تایید کند. در این تصویر، ظاهر دث‌استروک نسبت به نسخه اصلی فیلم کاملا متفاوت‌تر شده، اما اطلاعات بیشتری در دسترس نیست:

ظاهر جدید جو منگنیلو در نقش دث استروک نسخه اسنایدر کات فیلم Justice League

علاوه‌بر این، اولین تصویر رسمی از ظاهر جدید استپن ولف در نسخه اسنایدر کات فیلم Justice League نیز منتشر شده است که شاهد ظاهر کاملا متفاوت آن هستیم که برخلاف نسخه قبل، ظاهری حجیم‌تر و البته دارای یک آرمور تقریبا تیغ‌دار هستیم:

ظاهر جدید استپن ولف در نسخه اسنایدر کات فیلم Justice League

نسخه Snyder Cut فیلم Justice League قرار است دارای ۱۵۰ دقیقه صحنه اضافه نسبت به نسخه اکران باشد که این زمان شامل صحنه‌های فیلم‌برداری دوباره فیلم نیز خواهد شد. نسخه اسنایدر کات فیلم Justice League قرار است در قالب یک سریال ۴ قسمتی که زمان هر قسمت یک ساعت خواهد بود، تولید و از شبکه HBO Max منتشر شود. در این نسخه از فیلم قرار است شاهد بازگشت جرد لتو در نقش جوکر نیز باشیم که طبق گفته اسنایدر ظاهر وی در این فیلم نسبت به فیلم Suicide Squad کاملا تفاوت خواهد داشت.

نسخه Snyder Cut فیلم Justice League قرار است در طول سال ۲۰۲۱ از شبکه HBO Max منتشر شود، اما در حال حاضر تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده