نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۳

بازیگر The Walking Dead به جمع بازیگران سریال Ms. Marvel پیوست

مت لینتز، بازیگر سریال The Walking Dead، برای بازی در یک نقش اصلی و کلیدی به جمع بازیگران سریال Ms. Marvel اضافه شده است.

از این هفته مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Ms. Marvel (میس مارول) در استودیوی فیلمسازی Trilith (پاین‌وود سابق) در آتلانتا رسما آغاز شد، اما تا به امروز تنها می‌دانیم که ایمان ولانی، بازیگر تازه‌کار به جمع بازیگران این سریال از دنیای سینمایی مارول اضافه شده و قرار است نقش کامالا خان را بازی کند و تا به امروز حضور بازیگر دیگری در این سریال اعلام نشده است. حال روز گذشته شاهد انتشار تصاویر متعددی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال میس مارول بودیم که در این تصاویر که ظاهرا در زمان هالووین جریان دارد، شاهد حضور ولانی در نقش کامالا خان هستیم که مانند دنیای کمیک از طرفداران سرسخت کارول دانورز هست.

این موضوع تا حدی بود که او نه‌تنها کاستوم کاپیتان مارول را برای هالووین انتخاب کرده، بلکه کلاه ایمنی و کتی که در این تصاویر بر تن داشت نیز به کارول دانورز اشاره دارد. بااین‌حال، در این تصاویر شاهد حضور شخص دیگری نیز بودیم که هویت نامشخصی داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر این شخصیت مشخص و معرفی شده است. به نقل از Murphy's Multiverse، مت لینتز که بیشتر برای بازی در نقش هنری در سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) و فصل اول سریال The Alienist شناخته می‌شود، به جمع بازیگران سریال Ms. Marvel اضافه شده است و نقش برونو کارلی را بر عهده دارد.

ایمان ولانی در نقش کامالا خان و مت لینتز  در نقش برونو کارلی در حال صحبت کردن در پشت صحنه سریال Ms. Marvel

برونو تنها و بهترین دوست کامالا در دنیای کمیک مارول است که معشوقه یکدیگر نیز هستند. برونو دارای هوش بسیار بالایی است و به کامالا برای مخفی نگه‌داشتن فعالیت‌های ابرقهرمانی‌اش از پدر و مادرش کمک می‌کند. بیشا کی علی به‌عنوان نویسنده و شورانر در سریال Ms. Marvel حضور دارد و همچنین عادل ال عربی و بلال فلاح، شرمین عبید چنائی و میرا منون وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال میس مارول را بر عهده خواهند داشت

در حال حاضر تاریخ انتشار سریال Ms. Marvel از دیزنی پلاس مشخص نیست، اما انتظار می‌رود این سریال دنیای سینمایی مارول در ۶ قسمت تولید منتشر شود. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده