نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

حضور ایمان ولانی در نقش کامالا خان در اولین تصاویر از پشت صحنه سریال Ms. Marvel [بروزرسانی]

به‌تازگی اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال Ms. Marvel منتشر شده که در آن شاهد حضور ایمان ولانی در نقش کامالا خان هستیم.

به‌روزرسانی: به‌تازگی تصاویر بیشتری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال Ms. Marvel در آتلانتا منتشر شده که در این تصاویر شاهد حضور ایمان ولانی به‌همراه یک بازیگر دیگر هستیم که ظاهرا اتفاقات این صحنه در هالووین جریان دارد. در این تصاویر، کامالا خان کاستوم کاپیتان مارول را بر تن دارد و در تلاش است تا با کمک دوستش به طبقه بالا احتمالا خانه خودش برود. در دنیای کمیک هم کامالا خان از طرفداران کارول دانورز بود و باتوجه‌به اتفاقات فیلم Avengers: Endgame، انتخاب کاستوم کاپیتان مارول توسط کامالا خان برای هالووین نمی‌تواند خیلی غیر منتظره و عجیب باشد:

متن اصلی خبر: ماه شهریور و در نمایشگاه D23 گذشته بود که مارول استودیو ساخت سریال Ms. Marvel (میس مارول) را برای سرویس استریم دیزنی پلاس تایید و اعلام کرد. این سریال قرار است براساس کامالا خان، ابرقهرمان مسلمان آمریکایی-پاکستانی تولید و منتشر شود که این شخصیت توسط جی. ویلو ویلسون خلق و در سال ۲۰۱۳ برای اولین‌بار معرفی شده بود. در ادامه در مهر امسال بود که مشخص شد ایمان ولانی، بازیگر تازه‌کار نقش این ابرقهرمان نوجوان را بر عهده گرفته و قرار است نقش کامالا خان را بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال Ms. Marvel منتشر شده است.

همان‌طور که پیش از این خبر آن منتشر شده بود، از این هفته مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Ms. Marvel در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا رسما آغاز شد و حالا جاست‌جرد اولین تصاویر از پشت صحنه سریال میس مارول را منتشر کرده است. در این تصاویر شاهد حضور ایمان ولانی در نقش کامالا خان هستیم که در حال دوچرخه سواری است و ظاهرا با همکلاسی/همکلاسی‌های خود در حال رفتن به مدرسه است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما این تصاویر نگاه بهتری از ولانی در نقش کامالا خان را به ما ارائه می‌دهد و کت و کلاه ایمنی وی نشان می‌دهد که از طرفداران سرسخت کارول دانورز نیز است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

 

بیشا کی علی به‌عنوان نویسنده و شورانر در سریال Ms. Marvel حضور دارد و همچنین عادل ال عربی و بلال فلاح، شرمین عبید چنائی و میرا منون وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال میس مارول را بر عهده خواهند داشت. در حال حاضر زمان شروع پخش سریال Ms. Marvel از دیزنی پلاس مشخص نیست، اما انتظار می‌رود این سریال دنیای سینمایی مارول در ۶ قسمت تولید منتشر شود. بااین‌حال، حضور بازیگران دیگری تا به امروز در سریال میس مارول اعلام نشده است.

سریال WandaVision قرار است اولین سریال دنیای سینمایی مارول باشد که از دیزنی پلاس منتشر خواهد شد و به‌تازگی اعلام شده که پخش سریال وانداویژن از تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی) آغاز خواهد شد. همچنین قرار است در طول سال ۲۰۲۱ سریال‌های دیگری از جمله The Falcon and The Winter Soldier و Loki از دیزنی پلاس نیز منتشر شوند.


منبع Justjared
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده