نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۵

تاریخ پخش اپیزودهای پایانی فصل دهم سریال The Walking Dead مشخص شد

تاریخ انتشار اپیزودهای باقیمانده از فصل دهم سریال The Walking Dead و همچنین خلاصه داستان این اپیزودها اعلام شد.

سال ۲۰۲۰، سالی پر از اتفاقات مختلف برای سریال «مردگان متحرک» بود. روند ساخت فصل دهم این سریال به‌خاطر شیوع ویروس کرونا با وقفه مواجه شد و سازنده‌ها اعلام کردند که فصل یازدهم هم با تأخیر پخش می‌شود. از سوی دیگر، تعداد اپیزودهای فصل دهم افزایش پیدا کرد و قرار شد به‌جای ۱۶ قسمت، شاهد ۲۲ قسمت از این فصل باشیم. اگر فصل دهم را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که فاصله بین پخش اپیزودهای پانزدهم و شانزدهم، ۶ ماه بود! اما حالا خبر خوشحال‌کننده برای طرفداران سریال The Walking Dead آن است که تاریخ پخش اپیزودهای ۱۷ تا ۲۲ از فصل دهم این سریال مشخص شده که در ادامه می‌توانید این تاریخ‌ها را به همراه خلاصه داستان هر اپیزود مشاهده کنید.

براساس اعلام شبکه AMC، ادامه فصل دهم The Walking Dead با ۶ اپیزود جدید از تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ (۲۸ فوریه ۲۰۲۱) پخش خواهد شد. این قسمت که هفدهمین اپیزود فصل دهم خواهد بود Home Sweet Home نام دارد. براساس چیزی که در خلاصه داستان رسمی این قسمت ذکر شده، شاهد بازگشت لورن کوهن خواهیم بود. بنابراین می‌توان گفت که داستان اپیزود ۱۷ بیشتر حول شحصیت «مگی» جریان دارد. رویارویی دوباره مگی با «نیگان» یکی از جذابیت‌های این قسمت از سریال خواهد بود.

فصل دهم سریال مردگان متحرک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ (۴ آوریل ۲۰۲۱) و با اپیزود ۲۲ به پایان می‌رسد. این اپیزود Here's Negan نام دارد و همان‌طور که از اسمش پیداست، بیشتر روی شخصیت نیگان تمرکز خواهد داشت. در این اپیزود، نیگان با گذشته‌اش و کارهای بدی که طی این سال‌ها انجام داده مواجه می‌شود و [احتمالا] پیامد اعمال خود را می‌بیند.

بازیگران فصل دهم سریال The Walking Dead

شبکه AMC اعلام کرده که مشترکان AMC+ می‌توانند زودتر از سایر افراد، ۶ اپیزود باقیمانده فصل دهم را تماشا کنند. بنا بر اعلام این شبکه، اعضای AMC+ از تاریخ ۷ اسفند (۲۵ فوریه)، هر پنج‌شنبه می‌توانند یکی از اپیزودهای باقیمانده را ببینند؛ این در حالی است که سایر افراد باید تا یک‌شنبه برای تماشای همان اپیزود صبر کنند. در ادامه می‌توانید تاریخ پخش ۶ اپیزود پایانی فصل دهم را به همراه نام هر اپیزود و خلاصه داستان آن مشاهده کنید:

  • اپیزود ۱۷ (Home Sweet Home): ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
    «مگی» با داستانی بازگشته است که برای به اشتراک گذاشتن آن آمادگی ندارد. بااین‌حال، اعمال گذشته‌اش، دوباره گریبان‌گیر او شده‌اند. امنیت «نیگان» دوباره در معرض خطر قرار گرفته است. «دریل» و مگی با تهدیدی ناشناخته مبارزه می‌کنند.
  • اپیزود ۱۸ (Find Me): ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    ماجراجویی دریل و «کارول»، وقتی به یک کابین قدیمی می‌رسند، از مسیر اصلی خارج می‌شود. این موضوع دریل را به سال‌های گذشته می‌برد؛ یعنی زمانی‌که او پس از ناپدید شدن «ریک»، گروه را ترک کرد.
  • اپیزود ۱۹ (One More): ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
    «گابریل» و «آرون» به‌دنبال غذا و لوازم مورد نیاز برای بازگرداندن به الکساندریا هستند. فاجعه‌های کوچک منجر به تراتژدی‌های بزرگتر می‌شوند و وقتی که آن‌ها در آزمون نهایی قرار می‌گیرند، ایمان شکسته شده و خوش‌بینی متلاشی می‌شود.
  • اپیزود ۲۰ (Splinter): ۱ فروردین ۱۴۰۰
    «یوجین»، «ایزیکیل»، «یومیکو» و «پرینسس» دستگیر و از یکدیگر جدا می‌شوند. پرینسس با خاطرات سخت گذشته‌اش دست‌وپنجه نرم می‌کند و با کمک ایزیکیل تلاش می‌کند که بگریزد.
  • اپیزود ۲۱ (Diverged): ۸ فروردین ۱۴۰۰
    دریل و کارول به یک دوراهی در مسیرشان می‌رسند و راه آن‌ها از یکدیگر جدا می‌شود. هر کدام از آن‌ها روش خودشان را برای بقا در پیش می‌گیرند، اما ساده‌ترین چالش‌ها نیز بسیار دشوار هستند. آیا ماجراجویی فردی این دو نفر، همان نقطه اوجی است که رابطه بین آن‌ها را بهبود می‌بخشد یا فاصله میان‌شان پابرجا خواهد ماند؟
  • اپیزود ۲۲ (Here’s Negan): ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
    کارول با این امید که تنش به‌وجود آمده با نیگان را به حداقل برساند، با او همسفر می‌شود. نیگان در مورد گذشته خود و اتفاقاتی که او را به اینجا رسانده‌اند تامل می‌کند و درباره آینده‌اش به نتیجه می‌رسد.

پخش سریال The Walking Dead از سال ۲۰۱۰ آغاز شده و تاکنون شاهد ۱۰ فصل از این سریال بوده‌ایم. طبق اعلام AMC، سریال مردگان متحرک در سال ۲۰۲۲ و با اتمام پخش فصل یازدهم، برای همیشه به یایان می‌رسد. فصل یازدهم قرار است در ۲۴ قسمت ساخته شود و از اواخر سال ۲۰۲۱ پخش آن شروع خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده