نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۵

طبق اعلام بازیگر فیلم Constantine، دنباله آن ساخته می‌شود

پیتر استورماره، بازیگر نقش «لوسیفر» در فیلم Constantine در اینستاگرام خود اعلام کرد که فیلم Constantine 2 در دست ساخت قرار دارد.

بر اساس اظهار نظر جدید پیتر استورماره، بازیگر نقش لوسیفر در فیلم Constantine (سال ۲۰۰۵)، دنباله این فیلم نیز در دست ساخت است. استورماره که در فیلم کنستانتین با کیانو ریوز هم‌بازی بود، در فیلم‌ها و سریال‌های مطرح دیگری از جمله Fargo و Aramageddon و همچنین American Gods و John Wick: Chapter 2 به ایفای نقش پرداخته است. او حتی در بازی‌های ویدیویی نظیر Destiny و Destiny 2 به عنوان صداپیشه حضور داشت. اما گذشته از همه اینها، بازی استورماره در نقش لوسیفر در فیلم Constantine به عنوان یکی از بهترین آثار او شناخته می‌شود و محبوبیت زیادی را برای این بازیگر نزد طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی DC به‌وجود آورده است.

فیلم Constantine در زمان اکرانش چندان مورد توجه قرار نگرفت و علی‌رغم فروش نسبتا خوبی که داشت، از سوی منتقدان و طرفداران کمیک‌های DC با انتقادات زیادی مواجه شد. اما در سال‌های اخیر شاهد بودیم که نگاه‌ها به این فیلم تا حد زیادی تغییر کرده و خیلی‌ها منتظر ساخته شدن دنباله آن هستند. درخشش دوباره کیانو ریوز در این سال‌ها (مخصوصا در مجموعه فیلم‌های John Wick) هم در افزایش توجهات به فیلم کنستانتین بی‌تاثیر نبوده است.

در چند سال اخیر همیشه شایعات زیادی پیرامون ساخته شدن نسخه دوم Constantine با بازی کیانو ریوز وجود داشتند، اما این شایعات زمانی فروکش کردند که اعلام شد جی جی آبرامز، می‌خواهد یک نسخه ریبوت از Constantine را برای کمپانی برادران وارنر تهیه کند. اما در کنار این موضوع، ریوز و فرانسیس لارنس، کارگردان فیلم کنستانتین اعلام کردند که اگر قرار باشد دنباله‌ای برای این فیلم ساخته شوند، با کمال میل در آن حضور خواهند یافت. حتی آکیوا گلدزمن، تهیه‌کننده Constantine در نمایشگاه کامیک-کان امسال اعلام کرد که علاقه زیادی به ساخت دنباله این فیلم دارد.

حالا در جدیدترین اظهار نظر از سوی عوامل فیلم کنستانتین، استورماره با انتشار یک پست اینستاگرامی اعلام کرده که Constantine 2 ساخته خواهد شد. او تصویری از خودش در فیلم Constantine را منتشر کرد و در توضیحات پست نوشت: «دنباله در دست ساخت است!» استورماره اولین کسی است که به عنوان یکی از عوامل اصلی فیلم اول، ساخته شدن Constantine 2 را تایید می‌کند. طرفداران کنستانتین امیدوارند که ادعای استورماره در این رابطه درست باشد. به هر حال فعلا نمی‌توانیم به طور قطعی در این زمینه اظهار نظر کنیم. در ادامه می‌توانید تصویری که استورماره در اینستاگرام خود منتشر کرده است را مشاهده کنید.

پیتر استورماره در فیلم کنستانتین

مسلما بازگشت کیانو ریوز در نقش «جان کنستانتین» خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای برای طرفدارن فیلم و این بازیگر است. ریوز با فیلم‌های John Wick یک بار دیگر به دنیای فیلم های علمی تخیلی بازگشت و می‌دانیم که در فیلم Matrix 4 نیز مجددا نقش «نئو» را بازی خواهد کرد. به نظر می‌رسد که اکنون بهترین زمان برای بازگشت جان کنستانتین در فیلم Constantine 2 باشد. در ضمن باید به این نکته هم اشاره کنیم که در ماه‌های اخیر، اشاراتی به این موضوع شده بود که احتمالا فیلم Constantine 2 با همکاری کمپانی DC و برادران وارنر ساخته خواهد شد. ماجرا مربوط به نمایش ویدیویی در رویداد دی‌سی فندام (DC FanDome) است که نشان می‌داد فیلم اول Constantine در کنار سایر فیلم‌ها از جمله Watchmen بخشی از دنیای سینمایی DC خواهد بود.

اگر قرار باشد فیلم Constantine 2 ساخته شود، طرفداران مایلند که این فیلم درجه سنی R داشته باشد. البته فیلم اول نیز درجه R داشت، اما تهیه‌کنندگان و همچنین کارگردان فیلم خیلی تلاش کرده بودند که درجه سنی PG-13 را برای آن دریافت کنند که در نهایت هم موفق نشدند. بعدا لارنس در این باره توضیح داد که آنها معتقد بودند اگر فیلم رتبه PG-13 داشته باشد، بیشتر می‌فروشد. اما در سال‌های اخیر و با اکران فیلم‌هایی چون Deadpool و Deadpool 2 و همچنین فیلم Logan، به‌نظر می‌رسد که فیلم‌های ابرقهرمانی دارای درجه R نیز در زمینه فروش عملکرد خیلی خوبی دارند. به هر حال امیدواریم هر چه زودتر خبرهای رسمی و قابل اطمینان‌ بیشتری درباره ساخته شدن فیلم Constantine 2 بشنویم.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده