نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۳

مراحل فیلمبرداری فیلم Uncharted به پایان رسید؛ انتشار تصویری از لباس سالی

سونی پیکچرز سرانجام تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Uncharted به پایان رسیده است. همچنین مارک والبرگ تصویری از لباس سالی را به اشتراک گذاشت.

از تابستان امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Uncharted (آنچارتد) رسما آغاز شد و مدتی پیش شاهد انتشار اولین تصویر رسمی این فیلم اکشن ماجراجویی بودیم که در این تصویر شاهد یک نمای کامل از تام هالند در نقش نیتن دریک هستیم. مدتی بعد هم مارک والبرگ تصویری از ظاهر کلی سالی در این فیلم به اشتراک گذاشت و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم آنچارتد به پایان رسیده است. صفحه رسمی فیلم Uncharted در توییتر با انتشار تصویری از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم خبر داد که در این تصویر شاهد کلاکت فیلم‌برداری و همچنین گردنبند حلقه معروف نیتن دریک هستیم:

کلاکت فیلمبرداری و گردنبند حلقه نیتن دریک در پشت صحنه فیلم Uncharted / آنچارتد

این موضوع باتوجه‌به اضافه شدن تام هالند به پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) دور از انتظار نبود، اما اکنون سونی این موضوع را رسما اعلام کرده است. همچنین مارک والبرگ هم تصویری را در توییتر شخصی خود به اشتراک گذاشته که در آن شاهد لباس شخصیت ویکتور سالیوان هستیم که مشابه لباس نسخه جوانی سالی در مراحل فلش‌بک بازی Uncharted 3 است و ظاهرا منبع الهام طراحان لباس فیلم نیز لباس‌های این قسمت از بازی آنچارتد بوده است:

لباس سالی در رختکن پشت صحنه فیلم Uncharted / آنچارتد

روبن فلیشر، کارگردان آثاری چون فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها)، فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی‌ها 2: دابل تپ) و فیلم Venom (ونوم)، وظیفه کارگردانی فیلم Uncharted را بر عهده داردآرت مارکوم، مت هالووی و ریف جودکینز، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم آنچارتد را بر عهده داشته‌اند. گفته می‌شود که فیلم Uncharted قرار است سرآغاز داستان نیتن دریک را روایت کند و داستان این فیلم قرار نیست اقتباسی مستقیم از هیچ یک از نسخه‌های بازی‌های آنچارتد باشد.

فیلم Uncharted برای اکران ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. تام هالند، مارک والبرگ، آنتونیو باندراس، سوفیا علی و تاتی گابریل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم آنچارتد حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده