نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۴

محدودیت‌های جدید بریتانیا برای مقابله با ویروس کرونا باعث تعطیلی تولید فیلم بتمن نخواهد شد

اگرچه قرار است به‌زودی در بریتانیا یک تعطیلی و محدودیت‌های گسترده برای مقابله با ویروس کرونا اعمال شود، اما مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Batman طبق برنامه ادامه خواهد یافت.

گسترش دوباره شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شده تا دوباره دولت بریتانیا محدودیت‌های جدید و تعطیلی‌های گسترده‌ای را اعمال کند که این طرح به‌زودی قرار است اجرایی شود. حال فیلم The Batman (بتمن) یکی از آثاری است که تحت تاثیر این همه‌گیری تاکنون دوبار تولید آن متوقف شده است و حالا بسیاری منتظر هستند تا ببینند که محدودیت‌های جدید کووید-۱۹ روی تولید این فیلم تاثیر خواهد گذاشت یا خیر. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پروتکل‌های بهداشتی جدید بریتانیا قرار نیست باعث تعطیلی تولید فیلم The Batman شود و تولید این فیلم طبق برنامه ادامه خواهد داشت.

رابرت پتینسون در نقش بروس وین در مراسم خاکسپاری در فیلم The Batman / بتمن

به نقل از BatmanNews، محدودیت‌ها و تعطیل‌های جدید بریتانیا قرار است از روز پنج شنبه این هفته آغاز شود و تا ۲ دسامبر (۱۲ آذر) ادامه خواهد داشت که این زمان ممکن است براساس وضعیت این کشور تمدید نیز شود. بااین‌حال، الیور داودن، نماینده پارلمان بریتانیا اخیرا در رابطه با افرادی که همچنان قرار است بیرون از خانه کار کنند، در توییتر شفاف سازی کرده و گفته است در مواردی که امکان کار در خانه وجود ندارد، رفتن به محل کار مجاز است. به‌عنوان مثال این موضوع شامل انجام مسابقات ورزشی (شامل همه نمی‌شود) در پشت درهای بسته، تولید فیلم و سریال، کارمندان مخابرات و تلویزیون و غیره می‌شود.

رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو، بری کیوگن و جیمی لاوسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Batman بر عهده مت ریوز بوده است. مراحل تولید فیلم بتمن از ماه شهریور از سر گرفته شد، اما پس از سرگیری تولید این فیلم، تست کرونا رابرت پتینسون، بازیگر نقش بتمن مثبت اعلام شد و پس از دو هفته تعطیلی، سرانجام دوباره برادران وارنر از سرگیری دوباره تولید قسمت جدید فیلم شوالیه تاریکی خبر داد.

فیلم The Batman برای اکران در  تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده