// جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۵

برادران وارنر همچنان برای اکران بدون تاخیر فیلم Wonder Woman 1984 تلاش می‌کند

سخن‌گوی استودیوهای برادران وارنر تاکید کرد که شرکت مورد بحث همچنان می‌خواهد فیلم Wonder Woman 1984 را بدون تأخیر مجدد در سینماها اکران کند.

ویروس کرونا/کووید 19 و ریسک‌ناپذیری اکثر استودیوها درکنار یکدیگر باعث شدند که سالن‌های سینما در سال ۲۰۲۰ میلادی دچار وضعیت بسیار بدی شوند. برخی از آن‌ها اعلام ورشکستگی کردند و بعضی از آن‌ها در شرف ورشکستگی هستند. زیرا فیلم Tenet به کارگردانی کریستوفر نولان تنها اثر بزرگ و واقعا پرخرجی است که در چند ماه اخیر اکران شد. یک فیلم هم نهایتا می‌تواند چند ماه عمر برخی از این سینماها را طولانی‌تر کند و قرار نیست به‌تنهایی موفق به تأمین درآمد مورد نیاز آن‌ها در بیشتر از نصف سال بشود. ولی به نظر می‌رسد باز هم استودیوهای برادران وارنر می‌خواهد با یک فیلم سینمایی پرخرج و بزرگ دیگر را به اکران سینمایی بفرستد. البته که در این شرایط نمی‌توان هیچ تصمیمی را به شکل قطعی گرفت. برادران وارنر تاکید می‌کند که فقط اگر به هیچ عنوان شرایط لازم برای اکران «واندر وومن 1984» فراهم نباشد، تاریخ پخش سینمایی اثر را دوباره عقب می‌اندازد.

«تنت» درآمد قابل توجهی در بازارهای بین‌المللی داشت. ولی اصلی‌ترین بازار «واندر وومن» فقط آمریکا شمالی است

برادران وارنر عجله‌ای برای تأخیر زدن تاریخ اکران «واندر وومن 1984» ندارد و فقط اگر طی هفته‌های آتی متوجه شد که اکران چنین فیلمی در این شرایط غیرممکن خواهد بود، سراغ تأخیر مجدد می‌رود. ان سرنوف، مدیر اجرایی شرکت وارنرمدیا در این رابطه می‌گوید: «فیلم Wonder Woman بخش قابل توجهی از فروش عالی خود را در آمریکا شمالی تجربه کرد و همه می‌دانیم که چه‌قدر تعطیلی‌های اجباری و ظرفیت پایین سالن‌ها اکنون بازار سینمایی آمریکا شمالی را فلج کرده‌اند. در نتیجه فیلم Wonder Woman 1984 در صورتی اکران می‌شود که طی هفته‌های آتی سینماهای بیشتری در آمریکا مجوز بازگشایی دریافت و محدودیت‌ها کاهش پیدا کنند. اما اگر موج‌های جدیدی از ابتلا به کرونا از راه برسند و محدودیت‌های سینماهای آمریکا بیشتر شوند، اصلا فضایی برای اکران درست فیلم Wonder Woman 1984 وجود ندارد.

گل گدوت با موهای بلند در لباس واندر وومن فیلم Wonder Woman 1984 پتی جنکینز

ما هنوز برای تصمیم‌گیری وقت داریم و از آن‌جایی که به سینماها اهمیت می‌دهیم، با عجله به سراغ تأخیر زدن فیلم نمی‌رویم. تمام تلاش برادران وارنر اکران Wonder Woman 1984 در زمان اعلام‌شده است. ولی قطعا احتمال تأخیر خوردن هم وجود دارد».

«واندر وومن 1984» یکی از مورد انتظارترین فیلم های اکشن 2020 زومجی است. این فیلم که گل گدوت و پتی جنکینز را به ترتیب به‌عنوان بازیگر اصلی و کارگردان می‌شناسد، فعلا برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر (۵ دی) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Flickering Myth
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده