نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۷

تام هالند رسما به فیلمبرداری فیلم Spider-Man 3 اضافه شد

پس از پایان فیلم‌برداری فیلم Uncharted، تام هالند رسما از ورودش به آتلانتا و حضور در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Spider-Man 3 خبر داده است.

هفته گذشته بود که یک مقام سونی پیکچرز از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) در شهر نیویورک خبر داد که گفته می‌شود در اولین صحنه‌های در حال فیلم‌برداری این فیلم، تنها مریسا تومی در نقش زن عمو می، زندیا در نقش میشل جونز (MJ) و جیکوب باتالون در نقش ند لیدز حضور داشتند و خبری از حضور تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی نبود که در همان زمان در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Uncharted (آنچارتد) حضور داشت. همچنین سونی اعلام کرد که در ماه دسامبر قرار است اولین نمایش دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) منتشر شود که هنوز محتوای قطعی این نمایش مشخص نشده است. 

حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تام هالند رسما به پشت صحنه فیلم Spider-Man 3 اضافه شده است. تام هالند با انتشار یک ویدیو در استوری اکانت خود در اینستاگرام اعلام کرد که وارد آتلانتا شده و اکنون او در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم اسپایدرمن 3 حضور خواهد داشت که این موضوع به معنای به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Uncharted نیز است. این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک شاهد انتشار تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید این فیلم در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا باشیم که قابل انتظار است مارول استودیو تلاش کند تا حد ممکن از فاش شدن اطلاعات مهم و جدی از فیلم جلوگیری کند. در هر حال تصویر یک سازه بسیار بزرگ در پشت صحنه فیلم Spider-Man 3 منتشر شده است که برخی اعتقاد دارند ممکن است زندان The Raft باشد:

نمایی بیرونی از یک سازه در پشت صحنه فیلم Spider-Man 3 / مرد عنکبوتی ۳

بااین‌حال، بسیار بعید است که این سازه به زندان The Raft مربوط باشد و اگر بخشی از اتفاقات فیلم Spider-Man 3 در این مکان جریان داشته باشد، احتمالا از جلوه‌های ویژه کامپیوتری برای خلق آن استفاده خواهد شد. همچنین طرفداران انتظار دارند که در ماه دسامبر سونی و مارول از نام رسمی قسمت سوم فیلم Spider-Man نیز رونمایی کنند و باید دید درنهایت شاهد معرفی رسمی Spider-Verse خواهیم بود یا درنهایت مشخص شود که این شایعات تنها چند شایعه بی‌پایه و اساس بوده است. 

فیلم Spider-Man 3 قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) اکران شود. تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Spider-Man 3 حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. مانند دو قسمت قبل، وظیفه کارگردانی قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی نیز قرار است بر عهده جان واتس باشد. همچنین فیلم Uncharted برای اکران ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است که می‌توانید اولین تصویر هالند در نقش نیتن دریک را در زومجی مشاهده کنید


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده