نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۹

اولین تصاویر فیلم Uncharted تام هالند را در نقش نیتن دریک نشان می‌دهد

سونی امروز اولین تصاویر فیلم Uncharted را منتشر کرده است که علاوه‌بر حضور نولان نورث در پشت صحنه فیلم، برای اولین‌بار شاهد نمایش تام هالند در نقش نیتن دریک هستیم.

از تابستان امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Uncharted (آنچارتد) رسما آغاز شده است و قرار است به‌زودی مراحل فیلم‌برداری این فیلم اکشن ماجراجویی از برلین به کشور اسپانیا منتقل شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی فیلم آنچارتد منتشر شده است. سونی پیکچرز امروز در ابتدا تصویری (به‌همراه دو تصویر دیگر) را منتشر کرد که در آن نولان نورث، صداپیشه شخصیت نیتن دریک در مجموعه بازی آنچارتد، به پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Uncharted رفته و با تام هالند، بازیگر نیتن دریک ملاقات کرده است. اما در ادامه شاهد انتشار اولین تصویر رسمی فیلم Uncharted بودیم که تام هالند را در ظاهر نیتن دریک می‌توانیم مشاهده کنید:

در این تصویر، ظاهر و لباس نیتن دریک درواقع مشابه نسخه این شخصیت در بازی Uncharted 3: Drake's Deception است. همچنین دو تصویر دیگر نیز منتشر شده که درواقع آرتیفکت هستند و یک تصویر ظاهرا چیزی مثل یک کلید باستانی است و تصویر دیگر نیز یک صفحه از کتاب فردیناند ماگلان، کاوشگر پرتغالی را نشان می‌دهد که این دو تصویر درواقع به داستان و ماجراجویی نیتن دریک اشاره دارد. تام هالند، مارک والبرگ، آنتونیو باندراس، سوفیا علی و تاتی گابریل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم آنچارتد حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

روبن فلیشر، کارگردان آثاری چون فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها)، فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها 2: دابل تپ) و فیلم Venom (ونوم)، وظیفه کارگردانی فیلم Uncharted را بر عهده داردآرت مارکوم، مت هالووی و ریف جودکینز، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم آنچارتد را بر عهده داشته‌اند. گفته می‌شود که فیلم Uncharted قرار است سرآغاز داستان نیتن دریک را روایت کند و داستان این فیلم قرار نیست اقتباسی مستقیم از هیچ یک از نسخه‌های بازی‌های آنچارتد باشد.

فیلم Uncharted برای اکران ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده