نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۳

اولین تریلر رسمی فیلم Monster Hunter منتشر شد

سونی و کپکام امروز اولین تریلر رسمی فیلم Monster Hunter و همچنین پوستر جدید آن را منتشر کردند که در آن شاهد نبرد با هیولاها هستیم.

مدتی پیش بود که اولین تیزر تریلر فیلم Monster Hunter (مانستر هانتر) منتشر شد که طرفداران این مجموعه بازی محبوب کپکام واکنش‌های متفاوتی نسبت به این تیزر داشتند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از این فیلم اکشن و علمی تخیلی منتشر شده است. در این تریلر شاهد آن هستیم که شخصیت آرتمیس، رهبر تیمی از نیروهای سازمان ملل و گروهش گرفتار یک طوفان می‌شوند و خود را در یک دنیای پر از هیولا می‌بینند و در ادامه آن‌ها باید برای شکست هیولاها و بازگشت به دنیای خودشان راه مبارزه با آن‌ها را یاد بگیرند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، سونی پوستر جدیدی از فیلم Monster Hunter را نیز منتشر کرده است تمرکز این پوستر نیز روی شخصیت آرتمیس است و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

میلا یوویچ با شمشیر و هیولا در پوستر فیلم Monster Hunter / مانستر هانتر

فیلم Monster Hunter قرار است داستان دو شخصیت از دنیاهای مختلف را روایت کند که باید برای مبارزه با هیولاها و زنده ماندن با یکدیگر همکاری کنند. پل دبلیو. اس. اندرسون، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Mortal Kombat (مورتال کامبت) و مجموعه فیلم Resident Evil (رزیدنت ایول)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این اقتباس سینمایی از این مجموعه بازی را بر عهده داشته است. میلا یوویچ، تونی جا، تی.آی.، ران پرلمن، دیه‌گو بونتا، مگان گود، جاش هلمن و ام‌سی جین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Monster Hunter حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اندرسون و یوویچ پیش از این در مجموعه فیلم Resident Evil با یکدیگر همکاری کرده بودند.

فیلم Monster Hunter برای اکران در تاریخ ۳۰ دسامبر (۱۰ دی) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده