// یکشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۴

ویدیو جدید فیلم Monster Hunter دو هیولا معروف این مجموعه را نشان می‌دهد

پل دبلیو. اس. اندرسون در ویدیو تبلیغاتی جدید منتشرشده از فیلم لایواکشن «مانستر هانتز» به گفت‌وگو با سازندگان این مجموعه بازی و نمایش تصاویری بیشتر از هیولاهای قصه می‌پردازد.

پس از آن که مخاطبان در نخستین تیزر فیلم Monster Hunter با اسلحه‌ی گرم سنگین مواجه شدند، صدای بسیاری از گیمرها درآمد. زیرا بسیاری از آن‌ها یک بار دیگر می‌خواهند از حق خود دفاع کنند و بگویند چرا هالیوود مجددا موقع اقتباس از روی یک مجموعه بازی معروف، تا این اندازه مشغول تغییر دادن داستان شده است؟

حالا در ویدیو تبلیغاتی جدید «مانستر هانتر» که در آن Diablos و Rathalos را می‌بینیم، کارگردان توضیح می‌دهد که اصلی‌ترین اطلاعات راجع به هیولاها و نحوه‌ی شکار آن‌ها، به‌صورت مستقیم از بازی‌ها وارد فیلم شده است. به همین خاطر در این ویدیو می‌توان ریوزو تسوجیموتو و کانامه فوجیوکا را دید که با پل دبلیو. اس. اندرسون راجع به فیلم Monster Hunter گفت‌وگو می‌کنند؛ افرادی که به ترتیب تهیه‌کننده و کارگردان سری بازی مانستر هانتر هستند.

دانلود ویدیو از آپارات

سازندگان تایید می‌کنند که برای طراحی هیولاها در فیلم، به‌صورت مستقیم از مدل‌های آن‌ها در مجموعه بازی Monster Hunter الهام گرفتند. تسوجیموتو و فوجیوکا هم این صحبت اندرسون را قبول دارند و از او به خاطر اعمال تغییرات مد نظر آن‌ها در طراحی‌ها و خود فیلم، تشکر کردند. تازه در این ویدیو مشخص شد که شخصیت اجراشده توسط میلا یوویچ همیشه هم در طول فیلم تا دندان مسلح نیست. او در اکثر مواقع پوشش و ابزارهای مبارزاتی برداشته‌شده به‌صورت مستقیم از روی بازی‌های «مانستر هانتر» را دارد و سلاح‌های گرم، نقش کوچکی در سرتاسر فیلم ایفا خواهند کرد.

به نظر می‌رسد که سازندگان اصلی سری بازی Monster Hunter حتی از تغییرات اعمال‌شده روی داستان و جهان این مجموعه در فیلم رضایت دارند

پل دبلیو. اس. اندرسون ۵۵ساله همان‌قدر که به خاطر کسب موفقیت‌های مالی گسترده و بی‌وفایی به منبع اقتباس با سری فیلم Resident Evil شناخته می‌شود، سابقه‌ی ساخت یک اقتباس نه‌چندان موفق از نظر مالی اما به‌شدت وفادارانه به اسم فیلم Mortal Kombat را نیز دارد؛ فیلمی که بسیاری از عاشقان «مورتال کمبت» را در زمان اکران راضی کرد.

به نظر می‌رسد که فیلم Monster Hunter واقعا با مشاوره و همکاری حداقلی سازندگان بازی‌های این مجموعه خلق شد و حتی این افراد هم از پیش‌نمایش‌های آن رضایت دارند. «مانستر هانتر» در تاریخ ۳۰ دسامبر (۱۰ دی) به روی پرده‌های نقره‌ای می‌رود و از آن‌جایی که بودجه‌ای معادل با ۶۰ میلیون دلار داشت، برای سودآوری باید حدودا به ۱۲۰ میلیون دلار فروش جهانی برسد. باید امیدوار بود که اثر مورد بحث هم مثل فیلم Mortal Kombat در جلب نظر تعداد زیادی از طرفدارهای اصلی مجموعه بازی منبع اقتباس موفق باشد و هم مثل اکثر قسمت‌های فیلم Resident Evil، گیشه‌ها را به اندازه‌ی لازم به کنترل خود دربیاورد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده