نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

بندیکت کامبربچ برای بازی در نقش دکتر استرنج به فیلم Spider-Man 3 پیوست

بندیکت کامبربچ به جمع بازیگران فیلم Spider-Man 3 اضافه شده و قرار است نقش دکتر استرنج را در این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول بازی کند.

هفته گذشته مشخص شد که قرار است در فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن 3) شاهد حضور شخصیت الکترو باشیم و در ادامه مشخص شد که جیمی فاکس که پیش از این فیلم The Amazing Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲) با بازی اندرو گارفیلد نقش شخصیت شرور و منفی الکترو را بر عهده داشته بود، برای بازی دوباره در این نقش قرار است در دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) بازگردد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور شخصیت دیگری از دنیای سینمایی مارول در قسمت جدید فیلم مرد عنکبوتی نیز تایید شده است که غافلگیری به مراتب بزرگ‌تری نسبت به بازگشت الکترو محسوب می‌شود.

هالیوودریپورتر گزارش داد که بندیکت کامبربچ، بازیگر نقش دکتر استرنج در دنیای سینمایی مارول قرار است در فیلم Spider-Man 3 نیز حضور داشته باشد. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از حضور این شخصیت در قسمت جدید فیلم اسپایدرمن منتشر نشده است، اما این خبر ممکن است احتمال مولتی ورس بودن این فیلم را افزایش دهد. بااین‌حال، هالیوودریپورتر می‌گوید که نقش دکتر استرنج در این فیلم مشابه نقش تونی استارک/آیرون من با بازی رابرت داونی جونیور در فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) و نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون در فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) به‌عنوان مرشد پیتر پارکر خواهد بود.

Spider-Man: Far From Home

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما بدون شک حضور دکتر استرنج در فیلم Spider-Man 3 می‌تواند غافلگیری بزرگی باشد و همچنین می‌دانیم که تام هالند به‌جز این فیلم، برای حداقل یک فیلم دیگر با مارول استودیو برای بازی در نقش مرد عنکبوتی قرارداد دارد که البته مشخص نیست این فیلم قرار است یک قسمت از فیلم اسپایدرمن یا اونجرز باشد یا حتی ممکن است شاهد حضور مرد عنکبوتی در فیلم شخصیت دیگری باشیم. همچنین گفته می‌شود که از هفته آینده احتمالا مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Spider-Man 3 در نیویورک آغاز خواهد شد.

قسمت سوم فیلم Spider-Man به‌کارگردانی جان واتس برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، جیکوب باتالون، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Spider-Man 3 حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. همچنین کامبربچ برای نقش آفرینی دوباره در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی) نیز باز خواهد گشت که دنباله فیلم Doctor Strange قرار است در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) اکران شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده