نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۳

بندیکت کامبربچ زمان شروع فیلمبرداری فیلم Doctor Strange 2 را تایید کرد

بندیکت کامبربچ تایید کرد که به‌زودی مراحل فیلمبردرای و تولید فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness آغاز خواهد شد.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی) یکی از آثاری است که مراحل فیلم‌برداری و تولید آن تحت تاثیر شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا عقب افتاد و حالا ظاهرا باید منتظر اخبار جدیدی در مورد این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول باشیم. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان شروع فیلم‌برداری و تولید دنباله‌ فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) تایید و اعلام شده است. در حال حاضر فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ده حلقه)، تنها فیلم دنیای سینمایی مارول است که مراحل فیلم‌برداری و تولید آن در حال انجام شدن است.

حالا می‌دانیم که فیلم Doctor Strange 2 (دکتر استرنج ۲) قرار است تا پایان سال جاری میلادی جلوی دوربین برود. بندیکت کامبربچ، بازیگر نقش دکتر استرنج در مصاحبه با WatchTime تایید کرد که در حال حاضر فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness در حال پشت سر گذاشتن مراحل پیش از تولید است و انتظار می‌رود که مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از اواخر ماه اکتبر یا اوایل ماه نوامبر (ماه آبان) آغاز شود. کامبربچ اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت، اما به‌نظر می‌رسد که بالاخره قرار است این فیلم جلوی دوربین برود و احتمالا شاهد انتشار اخبار بیشتری در این رابطه خواهیم بود.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

در حال حاضر سم ریمی جانشین اسکات دریکسون روی صندلی کارگردانی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness شده و مایکل والدرون، نویسنده، شورانر و تهیه‌کننده سریال Loki (لوکی) وظیفه بازنویسی فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته استبندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیمف (اسکارلت ویچ)، بندیکت وانگ در نقش وانگ و چیویتل اجیوفور در نقش کارل موردو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در دنباله‌ فیلم Doctor Strange تایید و اعلام شده است. همچنین قرار نیست در این فیلم شاهد بازگشت ریچل مک‌آدامز، بازیگر نقش کریستین پالمر باشیم.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده