نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۸

توبی هاینس وظیفه کارگردانی سریال Rogue One را بر عهده گرفت

تونی گیلروی تصمیم گرفت تا دیگر وظیفه کارگردانی سریال Rogue One را بر عهده نداشته باشد و حالا توبی هاینس وظیفه کارگردانی این سریال را بر عهده گرفته است.

همان‌طور که احتمالا خبر دارید، یک سریال پیش درآمد براساس فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) در دست ساخت است که تونی گیلروی در ادامه به این سریال اضافه شد و علاوه‌بر حضور به‌عنوان نویسنده فیلمنامه قسمت پایلوت (آزمایشی) و تهیه‌کننده، قرار بود وظیفه کارگردانی چند قسمت را نیز بر عهده داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تغییراتی در تیم تولید این سریال ایجاد شده است. منابع نزدیک به هالیوودریپوتر تایید کردند که توبی هاینس، کارگردان قسمت USS Callister از سریال Black Mirror (آینه سیاه) وظیفه کارگردانی سریال Rogue One را بر عهده گرفته است. 

تونی گیلروی به علت وضعیت شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در بریتانیا که سریال قرار است در آن‌جا تولید شود و همچنین نگرانی از سفر از شهر نیویورک (محل زندگی‌اش) به لندن، محل تولید سریال تصمیم گرفت تا از سمت کارگردانی سریال کناره‌گیری کند و حالا هاینس جای او را در سریال گرفته است. بااین‌حال، گیلروی همچنان به‌عنوان نویسنده و شورانر در سریال Rogue One حضور خواهد داشت. هاینس درواقع در ابتدا قرار بود قسمت‌های باقی مانده این سریال بدون نام از دنیای جنگ ستارگان را کارگردانی کند و حالا با این اتفاق، او قرار است وظیفه کارگردانی مابقی قسمت‌های سریال روگ وان را نیز بر عهده داشته باشد.

تونی گیلروی و توبی هاینس

دیگو لونا در نقش کاسین آندور، آلن تودیک در نقش K-2SO، آدریا آرجونا، جنویو اورایلی در نقش مان ماتما، استلان اسکاشگورد، دنیس گاف و کایل سالر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Cassian Andor حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. پس از سریال The Mandalorian (مندلورین)، اسپین‌آف تلویزیونی فیلم Rogue One دومین سریال Star Wars خواهد بود که توسط لوکاس فیلم برای شبکه دیزنی پلاس در دست ساخت است. همچنین سریالی براساس شخصیت اوبی وان کنوبی با بازی ایوان مک گرگور نیز در دست ساخت است.

علاوه‌بر سریال Black Mirror، توبی هاینس وظیفه کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال‌هایی چون سریال Sherlock (شرلوک)، سریال Doctor Who (دکتر هو) و سریال Jonathan Strange & Mr Norrell را نیز بر عهده داشته است. همچنین او ۴ قسمت از سریال Utopia (یوتوپیا) را نیز اخیرا کارگردانی کرده است و علاوه‌بر این، هاینس سابقه کارگردانی فیلم Brexit: The Uncivil War (برگزیت: نبرد نامتمدنانه) را نیز در کارنامه خود دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده