نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۲

دو بازیگر دیگر از جمله استلان اسکاشگورد به جمع بازیگران سریال Rogue One اضافه شدند

استلان اسکاشگورد و کایل سالر، ۲ بازیگر جدیدی هستند که به دیگو لونا در سریال Rogue One اضافه شده‌اند.

آبان ۹۷ بود که ساخت یک سریال پیش درآمد براساس فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) رسما تایید و اعلام شد و در ادامه تونی گیلروی به این سریال اضافه شد و علاوه‌بر حضور به‌عنوان نویسنده فیلمنامه قسمت پایلوت (آزمایشی) و تهیه‌کننده، قرار است وظیفه کارگردانی چند قسمت را نیز بر عهده داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور دو بازیگر دیگر در سریال روگ وان تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، استلان اسکاشگورد و کایل سالر، ۲ بازیگر دیگری هستند که به جمع بازیگران سریال Rogue One اضافه شده‌اند که در حال حاضر اطلاعاتی از نقش این دو بازیگر در دسترس نیست. دیگو لونا، بازیگر نقش کاسین آندور و آلن تودیک، بازیگر و صداپیشه شخصیت K-2SO، نیز برای نقش آفرینی دوباره در این سریال باز خواهند گشت.

کایل سالر

اسکاشگورد اخیرا برای بازی در سریال Chernobyl (چرنوبیل) با تحسین منتقدان و بینندگان مواجه شده و از دیگر کارهای اخیر وی می‌توان به حضور در دو قسمت اول فیلم Thor (ثور) و نسخه آمریکایی فیلم The Girl with the Dragon Tattoo (دختری با خالکوبی اژدها) اشاره کرد. فیلم Dune (تل ماسه)، فیلم بعدی استلان اسکاشگورد است که قرار است اواخر امسال اکران شود. سالر نیز بیشتر برای بازی در سریال Poldark (پولدارک) و فیلم Brexit (برگزیت) شناخته می‌شود. استفان شیف، نویسنده و تهیه‌کننده سریال The Americans (آمریکایی‌ها)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده در سریال Rogue One که در حال حاضر نام آن مشخص نیست، حضور دارد. مراحل فیلمبرداری و تولید سریال روگ وان قرار است طی سال ۲۰۲۰ آغاز شود.

پس از سریال The Mandalorian (مندلورین)، اسپین‌آف تلویزیونی فیلم Rogue One دومین سریال Star Wars خواهد بود که توسط لوکاس فیلم برای شبکه دیزنی پلاس در دست ساخت است که این سریال پیش درآمد، یک سریال جاسوسی، دلهره‌آور و هیجان‌انگیز خواهد بود که تمرکز آن روی مأموریت‌های جاسوسی بسیار خطرناک برای بازگرداندن امید به کهکشان است که سال‌ها است که امپراطوری سراسر آن را فرا گرفته و شورشیان در حال مبارزه با آن هستند. همچنین سریال Obi-Wan Kenobi (اوبی وان کنوبی) سومین سریال دنیای جنگ ستارگان است که ساخت آن تایید و اعلام شده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده