نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۰

مذاکره ان هتوی برای نقش‌آفرینی در فیلم Lockdown

ان هتوی مشغول مذاکره برای بازی در فیلم Lockdown به کارگردانی داگ لیمان است که وقایع آن در دوران شیوع ویروس کرونا جریان دارد.

ان هتوی مشغول مذاکرات نهایی برای نقش‌آفرینی در فیلم Lockdown (قرنطینه) است که یک اثر کمدی-رمانتیک با موضوع سرقت توصیف می‌شود و وقایع آن در دوران شیوع ویروس کرونا اتفاق می‌افتد. وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی فیلم برعهده‌ی استیون نایت، نویسنده‌ی سریال‌های Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) و See (دیدن) بوده است و پی.جی. وان سندویک و آلیسون وینتر به‌عنوان تهیه‌کنندگان آن فعالیت می‌کنند. شرکت فیلم‌سازی استوارت فورد تمام بودجه‌ی مورد نیاز فیلم «قرنطینه» را تأمین می‌کند و شرکت CAA Media Finance ترتیب تأمین بودجه‌‌ی آن را داده است و با کمک شرکت AGC امتیاز جهانی پخش این محصول را به شرکت‌ها عرضه خواهد کرد. تهیه‌کنندگان فیلم Lockdown نیز می‌خواهند که تا پایان ماه سپتامبر (پیش از تاریخ ۹ مهر) کار فیلم‌برداری آن را آغاز کنند.

ان هتوی برای بازی در فیلم موزیکال درام Les Misérables (بی‌نوایان) به کارگردانی تام هوپر تقریباً تمام جوایز بازیگری از جمله جایزه اسکار «بهترین بازیگر نقش مکمل زن» و جایزه گلدن گلوب «بهترین بازیگر نقش مکمل زن» را کسب کرد. از آثار اخیر این بازیگر آمریکایی نیز می‌توان به فیلم‌های Ocean's 8 (هشت یار اوشن)، Serenity (آرامش)، Dark Waters (آب‌های تیره) و The Hustle (فریب‌کاری) اشاره کرد. ان هتوی در فیلم سیاسی مهیج The Last Thing He Wanted (آخرین چیزی که او می‌خواست) شبکه‌ی نتفلیکس نیز جلوی دوربین رفت که سکان هدایت آن در دستان دی ریس بود. این بازیگر توانا در بازسازی فیلم فانتزی کمدی The Witches (جادوگرها) به کارگردانی رابرت زمکیس نیز نقش‌آفرینی می‌کند که حالا به‌جای ۲۵ مهر (۱۶ اکتبر) در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود.

داگ لیمان وظیفه‌ی کارگردانی فیلم Lockdown را برعهده دارد که با همکاری شرکت اسپیس‌ایکسِ ایلان ماسک و ناسا یک فیلم بدون عنوان فضایی با نقش‌آفرینی تام کروز را در آینده کارگردانی خواهد کرد. این کارگردان آمریکایی پیش از این در فیلم‌های The Edge of Tomorrow (لبه‌ی فردا) و American Made (ساخت آمریکا) با تام کروز همکاری داشته است و کارگردانی آثاری نظیر Swingers (ولگردها)، The Bourne Identity (هویت بورن)، Fair Game (بازی منصفانه)، The Wall (دیوار) و Jumper (جهنده) نیز در کارنامه‌ی او دیده می‌شود. در آن سو، استیون نایت برای نگارش فیلم‌نامه‌ی فیلم Dirty Pretty Things (چیزهای زیبای کثیف) تا مرز دریافت جایزه‌ی اسکار پیش رفت و از دیگر آثار سینمایی این فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان بریتانیایی می‌توان به فیلم‌های Eastern Promises (وعده‌های شرقی)، Locke (لاک) و The Girl in the Spider's Web (دختری در تار عنکبوت) اشاره کرد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده