نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۲

تصاویر جدید فیلم Black Widow نمای جدیدی از فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا را نشان می‌دهد

مجله امپایر در شماره جدید خود تصاویر جدیدی از فیلم Black Widow را منتشر کرده که تمرکز آن روی ناتاشا رومانف و یلنا بلووا است.

فیلم Black Widow (بلک ویدو) قرار است اولین فیلم فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد و باتوجه‌به شرایط موجود، باید کمی بیشتر برای تماشای فیلم صبر کنیم. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم بلک ویدو منتشر شده است. همان‌طور که می‌دانیم، شماره جدید مجله امپایر به فیلم Dune (تل ماسه) اختصاص داده شده است، اما تنها تمرکز این شماره روی این فیلم علمی تخیلی نیست و در این شماره شاهد انتشار تصاویر جدیدی از فیلم Black Widow نیز هستیم که در یک تصویر، مبارزه بلک ویدو با تسک مستر قابل مشاهده است و در یک تصویر دیگر، شاهد نمای جدید از یلنا بلووا هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

اگرچه این تصاویر را شاید از نمای متفاوتی در تریلرهای فیلم Black Widow قبلا دیده بودیم، اما انتشار تصویر یا اطلاعات جدیدی باتوجه‌به اتفاقات اخیر می‌تواند برای طرفداران این فیلم و دنیای سینمایی مارول غنیمت باشد. همچنین ماه تیر امسال تریلر جدیدی از فیلم بلک ویدو ثبت شد که این تریلر هنوز منتشر نشده است و ظاهرا دیزنی هنوز به انتشار این فیلم در سال ۲۰۲۰ یا حداقل در سینماها مطمئن نیست و استودیو هنوز در حال بررسی وضعیت کنونی سینماها است.

باتوجه‌به اتفاقی که برای ناتاشا رومانف در فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) رخ داد، مشخص بود که اتفاقات فیلم مستقل این شخصیت قرار است یک فیلم پیش درآمد باشد و درواقع اتفاقات فیلم بلک ویدو قرار است پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و پیش از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) آغاز شود. همچنین اوایل فروردین امسال مشخص شد که لورن بالفه برای ساخت موسیقی متن فیلم Black Widow جایگزین الکساندر دسپلا شده است.

فیلم Black Widow برای اکران در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی، ویلیام هرت و ری وینستون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کیت شورتلند وظیفه کارگردانی فیلم بلک ویدو را بر عهده داشته است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده