نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

فلورنس پیو در فیلم Black Widow جانشین اسکارلت جوهانسون خواهد شد

کیت شورتلند، کارگردان فیلم Black Widow در مصاحبه جدید خود در مورد نقش فلورنس پیو در فیلم صحبت کرده و توضیح داد که این فیلم یک پایان شایسته برای ناتاشا رومانف خواهد بود.

فیلم Black Widow (بلک ویدو) قرار است اولین فیلم فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد و باتوجه‌به شرایط موجود، باید کمی بیشتر برای تماشای فیلم صبر کنیم. باتوجه‌به اتفاقی که برای ناتاشا رومانف در فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) رخ داد، مشخص بود که اتفاقات فیلم مستقل این شخصیت قرار است یک فیلم پیش درآمد باشد و درواقع اتفاقات فیلم بلک ویدو قرار است پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و پیش از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) آغاز شود.

در حال حاضر می‌دانیم که فلورنس پیو نقش یلنا بلووا را در فیلم بر عهده دارد که تا به امروز خیلی در مورد جایگاه و آینده این شخصیت در دنیای سینمایی مارول اطلاعاتی منتشر نشده بود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، یلنا بلووا قرار است جایگاه بلک ویدو اصلی دنیای سینمایی مارول را بگیرد. کیت شورتلند، کارگردان فیلم Black Widow، در مصاحبه با امپایر تایید کرد که در این فیلم مستقل قرار است به نحوی نقش بلک ویدو از ناتاشا به یلنا منتقل شود.

شورتلند توضیح داد: «کوین فایگی متوجه شد که مخاطبان در انتظار یک منشا داستانی هستند، اما ما در مسیری مخالف آن [فیلم منشا داستانی ناتاشا رومانف را روایت نمی‌کند] این کار را انجام دادیم و ما نمی‌دانستیم که فلورنس پیو چقدر در فیلم خوب خواهد بود. ما می‌دانستیم که او بازیگر فوق‌العاده‌ای است و عملکرد خیلی خوبی خواهد داشت، اما نمی‌دانستیم که در فیلم چقدر می‌تواند خوب باشد. اسکارلت شخصیت بسیار مهربانی دارد و گفت که می‌خواهد جایگاه بلک ویدو را به فلورنس بدهد. بنابراین ما به سمت ارائه خط داستانی با محوریت یک ابرقهرمان زن دیگر رفتیم.»

فیلم Black Widow

باتوجه‌به صحبت‌های شورتلند، قرار است شاهد حضور بیشتر شخصیت یلنا با بازی فلورنس پیو به‌عنوان بلک ویدو جدید و اصلی در دنیای سینمایی مارول باشیم که صد البته این موضوع کمی قابل پیش‌بینی نیز بوده است. بااین‌حال، در فیلم Avengers: Endgame و پس از فداکاری ناتاشا رومانف با بازی اسکارلت جوهانسون، خبری از یک مراسم برای او نبودیم و همین موضوع باعث ناراحتی برخی از طرفداران شده بود. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که در فیلم Black Widow قرار است یک پایان مناسب برای این شخصیت ارائه شود.

شورتلند توضیح داد: «هواداران در فیلم Endgame از اینکه ناتاشا یک مراسم خاکسپاری نداشت، ناراحت بودند. زمانی‌که من با اسکارلت در مورد آن صحبت کردم، او گفت که ناتاشا نمی‌خواست که یک مراسم تشییع جنازه داشته باشد. او شخصیت خیلی پنهانی دارد و به هرحال مردم واقعا نمی‌دانستند که او واقعا کیست. بنابراین آنچه ما در این فیلم انجام دادیم باعث می‌شود تا این احساس ناراحتی خاتمه پیدا کند و من فکر می‌کنم که این فیلم یک پایان مناسب برای او خواهد بود که مشخصا مثل برگزاری یک مراسم عمومی بزرگ نیست.»

فیلم Black Widow برای اکران در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Empire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده