نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۱

تیگ نوتارو جانشین کریس دلیا در فیلم Army of the Dead شد

طبق خبرهای منتشر شده، زک اسنایدر تصمیم به حذف کریس دلیا از فیلم Army of the Dead گرفته و تیگ نوتارو جایگزین این بازیگر شده است.

مدتی می‌شود که فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) مراحل پس از تولید را سپری می‌کند و وظیفه کارگردانی این فیلم ترسناک و زامبی محور بر عهده زک اسنایدر، کارگردان فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) و فیلم Watchmen (واچمن)، است که در حال حاضر نمی‌دانیم چه زمانی این فیلم قرار است از شبکه نتفلیکس منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با اینکه مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم ارتش مردگان به پایان رسیده، اما تغییراتی در تیم بازیگری این فیلم ایجاد شده است. طبق اخبار منتشر شده، کریس دلیا، بازیگر نقش مارتین به علت رسوایی اخلاقی توسط زک اسنایدر از فیلم Army of the Dead کنار گذاشته شده است.

کریس دلیا

همچنین تیگ نوتارو، بازیگر سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری)، جانشین کریس دلیا در فیلم Army of the Dead شده و قرار است نقش مارتین را بازی کند. دیو باتیستا، الا پورنل، آنا د لا رگه‌را، تئو روسی، هیرویوکی سانادا، گرت دیلاهانت، رائول کاستیلو، عمری هاردویک، نورا آرنزدر، ماتیاس شوایگهوفر، سامانتا جو، ریچ کرتون و هما قریشی، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Army of the Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم سال گذشته انجام شده بود و باتوجه‌به شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا و شرایط کنونی، در حال حاضر امکان فیلم‌برداری دوباره با حضور تمامی بازیگران وجود ندارد.

با‌این‌حال، مراحل فیلم‌برداری دوباره فیلم برای اضافه شدن نوتارو به آن در جریان است. به‌دلیل اینکه بازیگران پس از فیلم‌برداری هر یک مشغول به کاری هستند و دسترسی کامل به آن‌ها وجود ندارد و به‌دلیل محدودیت‌های پس از همه‌گیری کرونا، اضافه شدن نوتارو به فیلم Army of the Dead با استفاده از چندین تکنیک ترکیبی انجام خواهد شد که این موضوع شامل فیلم‌برداری دوباره صحنه‌هایی است که این بازیگر در آن حضور دارد و برای انجام این کار از یک بازیگر دیگر در صحنه‌هایی که یک شخصیت دیگر مقابل او قرار دارد، استفاده خواهد شد و در ادامه با استفاده از پرده سبز و ترکیب آن با فناوری CG، نوتارو به فیلم اضافه می‌شود.

فیلم Army of the Dead براساس داستانی از اسنایدر ساخته می‌شود که شی هیتن و جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر)، وظیفه نوشتن فیملنامه این فیلم را برای شبکه نتفلیکس بر عهده داشته‌اند. این فیلم داستان گروهی از مزدوران را دنبال می‌کند که در تلاش هستند تا به یک منطقه قرنطینه که از حمله زامبی‌ها در امان است، وارد شوند و آن‌ها سعی دارند تا بزرگ‌ترین دزدی تاریخ را انجام دهند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده