نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۹

همکاری الا پورنل با زک اسنایدر در فیلم Army of the Dead

الا پورنل پس از توافق با شبکه نتفلیکس قرار است در فیلم Army of the Dead با زک اسنایدر همکاری کند.

ماه بهمن سال گذشته بود که فیلم بعدی زک اسنایدر، کارگردان فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) و فیلم Watchmen (واچمن)، مشخص و اعلام شد که او قرار است در همکاری با شبکه نت‌ فلیکس فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) را تولید و منتشر کند. همچنین در فروردین ماه امسال، دیو باتیستا، بازیگر نقش درکس ویرانگر در دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، اولین بازیگری بود که به اسنایدر در این فیلم زامبی محور اضافه شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم ترسناک و زامبی محور تایید و اعلام شده است. طبق خبری که TheWrap منتشر کرده، الا پورنل، بازیگر سریال Sweetbitter (تلخ شیرین)، پس از توافق با شبکه Netflix به جمع بازیگران فیلم Army of the Dead اضافه شده است.

Luke Cage

پورنل قرار است نقش دختر دیو باتیستا را در فیلم Army of the Dead بازی کند. علاوه‌بر پورنل، آنا د لا رگه‌را با سابقه بازی در سریال Goliath (جالوت)، تئو روسی با سابقه بازی در سریال Luke Cage (لوک کیج) و هما قریشی با سابقه بازی در فیلم Kaala (کالا)، دیگر بازیگرانی هستند که به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند. علاوه‌بر سریال Sweetbitter، پورنل در طول سال‌های اخیر در فیلم‌هایی چون فیلم Miss Peregrine's Home for Peculiar Children (خانه دوشیزه پرگرین برای بچه‌های عجیب)، فیلم Churchill (چرچیل) و فیلم Maleficent (مالیفیسنت) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. بودجه ساخت فیلم Army of the Dead حدود ۷۰ تا ۹۰ میلیون دلار عنوان شده و مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از ماه جولای ۲۰۱۹ (تیر یا مرداد ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد.

فیلم  Army of the Dead داستان گروهی از مزدوران را در تلاش برای ورود به یک منطقه قرنطینه که از حمله زامبی‌ها در امان است روایت می‌کند و آن‌ها سعی دارند تا بزرگ‌ترین دزدی تاریخ را انجام دهند. فیلم Army of the Dead براساس داستانی از اسنایدر ساخته می‌شود که جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر)، وظیفه نوشتن فیملنامه این فیلم را بر عهده دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده